hallo weet iemand misschien ook nog een leuk gedichtje voor op het kaartje voor als de mensen kunnen komen zeg maar liefs mij Edit moderator: Verplaatst naar geboortegedichten.
zoiets als: tussen 12 en 3 wil mama graag de rust gebruiken na 21:00 uur sluit ook papa de luiken.. Succes ! Ik lees even stiekum mee. Dit verzon ik zelf, maar misschien staat er nog wel wat originelers tussen.
ja zoiets bedoel ik Gelieve eerst te bellen, voordat je vingertjes en teentjes komt tellen: alvast bedankt liefs mij
Op http://www.gedachten-gedichten.nl/welko ... bezoek.htm kun je heel veel van dat soort teksten vinden.
hoi hoi heel erg bedankt zat al te zoeken op internet maar kon niets vinden ik ga hier ff tussen kijken liefs mij
wij hebben op het kaartje staan knuffel oom en knuffel tante. van 1 tot 3 rusten mama en ukkie en na 9 uur doet papa ook zijn tukkie en om langs te komen hebben wij wil je een luier komen ruiken graag eerst telefoon gebruiken. en op baby boefjes .nl heb ik ook veel gezien. en dit is ons gedichtje in mama s buik was het warm en zacht lag ik te trappelen dag en nacht. nu ik mij kan laten horen zal ik ook eens papa s dromen eens verstoren succes
hoi hoi die is ook leuk ja heb er al wel een paar gelezen en gezien maar moet eerst ff met mijn mannetje overleggen liefs mij
hey, neem eens een kijkje op mijn site daar staa heel mijn verzamling geboortetekstjes op en je kan er dan ook ALLES vinden voor op een geboortekaartje. geboortegedichtje gewicht en grootte visitetekstjes cadeautips en ook leuke ideeën om peter en meter, broer en zus en mama en papa op een kaartje te vermelden. veel plezier! Liezje www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes