`geeen kwaaltjes maar zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door stacia, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stacia

    stacia Actief lid

    22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi ik heb ff een vraagje heb inmiddels getest en heb een positieve zwangerschap test ,maar wat mijn vraag is dat ik helemaal geen kwaaltjes hebt alleen maar ongesteldheid pijn en pijnlijke borsten ,me tepels voelen hard ,me borsten zijn een beetje voller geworden ,maar als ik gewoonlijk ongesteld moet worden hebt ik dat ook ,ik twijfel een beetje in de test omdat ik helemaal geeen kwaaltjes hebt ,geen misselijkheid ,of over geven,alleen de dag van de innest had ik het gevoel dat ik moets overgeven maar jah ben blij maar twiifel alleen maar groetje stacia
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Stacia,

    het wel of niet hebben van zwangerschapskwaaltjes zegt helemaal niets over het wel of niet goed zitten van de zwangerschap. Je hebt wel degelijk tekenen alleen heb jij die toevallig ook altijd als je ongesteld moet worden. Maar eigenlijk is dat ook niet gek, want je lichaam reageert op een activiteit in je baarmoeder nu net zo als dat je ongesteld moet worden. Dus om die reden geen zorgen maken. Het klinkt normaal.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina