Geen afscheiding bij overtijd zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisjex, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Zijn er ook dames die zwanger waren zonder dat ze afscheiding hadden?
    Ik ben namelijk overtijd, maar verlies geen afscheiding, sterker nog.. het is droog beneden.
    Iemand ervaring hiermee?

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Mmm raar, naar mijn idee is er bij een zwangerschap juist veel afscheiding na je nod
    Vaak ook al even voor de nod zelfs

Hoe lang ben je overtijd en heb je al een test gedaan?

3. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Ik ben nu 3 dagen overtijd, nog niet heel erg lang dus. Maar het vreemde is dat ik al 2 weken lang kramp in mijn buik heb, net alsof mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Testen durf ik nog niet.. omdat ik namelijk al lang bezig ben.

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Een paar dagen overtijd zegt wel iets goeds zowiezo!
    Ben je normaal altijd heel regelmatig?

Ook die krampen lijken mij een goed teken, ik heb ze ook beide keren dat ik zwanger was gehad!

Als ik jou was, zou ik toch maar eens een testje doen hoor meis, grote kans dat je echt zwanger bent deze keer!

5. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Dankje voor je antwoord! Ik wacht nog even af tot maandag en dan ga ik testen.. als ik dan nog steeds overtijd ben offcourse.
    Verder is mijn menstruatie meestal wel regelmatig, dus ik heb hoop.

6. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hee hallo!

Ik heb helaas maar even zwanger mogen zijn (miskraam bij 6 en halve week) maar had tijdens mijn zwangerschap weinig of geen afscheiding. Heb ik trouwens sowieso over het algemeen weinig afscheiding.

Goed, om een lang verhaal kort te houden. Zonder afscheiding was ik gewoon zwanger. Dus het kan!

Succes hoor, spannend he?

Groetjes, Lola2

7. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden,

nou ik had dus dezelfde vraag. heb sinds dag 24 al wat krampen en elke keer het idee van en nu word ik ongesteld en het bleef uit. wel wat afscheiding gehad best veel zelfs en nu helemaal niets meer. meestal kan ik ook merken als ik het word want dan merk ik dat de open word zeg maar. nu zit alles potdicht. en ik heb sinds vanmorgen een streep op me buik? heel vreemd je kan hem echt goed zien. ik wil niet teveel gaan hopen want zit pas op 33 dagen en de testen zijn negatief maar als mijn vermoedens goed zijn dan zou ik pas 2-3 weken zijn dus ja? het is altijd maar weer afwachten.

x

meriam

8. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    hoi meisjex,
    Ik had deze cyclus vanaf ongeveer een week na mijn ei (dus een ruime week voor mn NOD) alsmaar ongi krampen. Ik was er van overtuigd dat ik gewoon ongesteld zou worden, maar het bleef maar duren. Ik wilde niet testen om het idee van zwanger te kunnen zijn nog even te houden. Zaterdag toch maar getest en zowaar: Positief.

Ik heb eigenlijk ook pas sinds zaterdag wat afscheiding, en vanaf vandaag echt veel! :confused: Verder helemaal geen klachten, zoals misselijkheid of pijnlijke (.)(.) Zo zie je maar, het kan gewoon zo zijn hoor!

Elk vrouwenlichaam zit anders inelkaar, maandag gewoon testen, dan heb je zekerheid! Suc6!

Deel Deze Pagina