Geen bericht UWV?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Vikamustygrishi, 21 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vikamustygrishi

    Vikamustygrishi Actief lid

    21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hoi!

    2 weken geleden heb ik een brief ontvangen van het UWV ivm mijn ziekmelding en moest ik een online vragenlijst invullen. Na invullen een melding dat ik een brief krijg of gebeld ga worden. Na 2 weken nog niks vernomen.

    Weet van mijn vorige zwangerschap 3 jaar geleden dat ik toen al heel snel gebeld werd, maar toen was die vragenlijst er niet.

    Duurt voor mijn gevoel erg lang zo, Misschien dat ik er deze week nog even een belletje aan waag, even checken of alles goed doorgekomen is. Iemand die zich recent heeft ziek gemeld die haar ervaring kan delen?
     
  2. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vriendin van mij kon online zien (inloggen met digid) of haar ziekmelding was "goedgekeurd" bij het UWV
    Zij heeft ook vooraf een vragenlijst ingevuld.
    Ze kon zelfs zien wanneer de 1e keer werd uitgekeerd bij haar werkgever
     
  3. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Ik ben gedeeltelijke ziek gemeld en ik heb geen telefoontje gehad (alleen van onze eigen ARBO dienst) na het invullen van de lijst. Wel kreeg ik een bericht dat mijn uitkering was goedgekeurd, met het bedrag erbij.

    Kreeg een digitaal berichtje via mijn overheid dat ik kon inloggen op mijn Uwv om de brief te openen.
     
  4. Vikamustygrishi

    Vikamustygrishi Actief lid

    21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Wat raar dat ze dan de melding doen dat je een brief of telefoontje krijgt en dat ze er niet bij zetten dat die brief niet via de post komt maar online. Kleine moeite om dat even te melden lijkt me :p
     
  5. Deniseje3

    Deniseje3 Bekend lid

    2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Ik ben begin van mijn zwangerschap beroerd naar huis gestuurd, 3 uurtjes eerder, stond dus 3 uur ziek gemeld, kreeg 2 weken daarna ook een brief over vragenlijst in de brievenbus.
    Ik ben hierna ook nooit meer gebeld of contact opgenomen.

    mijn moeder is overigens al 1 jaar ziek thuis vanwege ongeval, zij heeft nog nooit iets gehoord van de uwv of bedrijfsarts.
    (we werken overigens bij hetzelfde bedrijf)

    Geen nieuws, goed nieuws denk.. zou het wel doorgekomen zijn denk.:rolleyes:
     
  6. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    hoi, ze hebben mij pas na 8weken antwoord gegeven .ik heb me suf gebeld.
    ze gaven aan dat ze zwaar onderbezet waren.
    het heeft me heel veel stress opgeleverd.

    succes
     
  7. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Je kunt idd inloggen op mijn uwv, dan zie je de voortgang. Ik werd uiteindelijk wel gebeld, maar echt pas 6 weken na ziekmelding ofzo
     
  8. Vikamustygrishi

    Vikamustygrishi Actief lid

    21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels door in te loggen de brief ontdekt waarin staat dat ik de ziektewet uitkering krijg. Ben benieuwd of ik nog gebeld ga worden of dat het hier bij blijft
     
  9. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    fijn!lekker snel
     

Deel Deze Pagina