geen droger??

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 29 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Wie heeft er geen droger??Ik heb er wel 1 ,maar gebruik hem zo min mogenlijk.Nu we gaan verhuizen twijfel ik om hem weg te doen.Heb nu meer ruimte voor een droogrek binnen.
     
  2. Feetjes

    Feetjes Fanatiek lid

    20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Mijn schoonouders hebben er nooit een gehad, ook niet toen hun kinderen jong waren.
    Wij hebben er wel een, maar die gebruik ik alleen bij slecht weer. Bij mooi weer hang ik alles buiten, heerlijk!
     
  3. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Wij hebben er geen! Ook nooit gehad en mis hem totaal niet!
    We hebben op zolder 2 wasrekken staan en beddengoed laat ik over de trapleuning drogen :)
     
  4. mamabeertje

    mamabeertje Fanatiek lid

    9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Wij hebben er geen en mijn ouders hebben er ook nooit één gehad. Soms is het even wat denkwerk, maar met een groot droogrek kom je al een heel eind. En een droogmolen is ook prettig
     
  5. watermeloeen

    30 aug 2015
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben wel een droger, maar is hooguit 5 keer gebruikt in 6 jaar. En dan gebruikte ik hen voor beddengoed. Ik hang veel liever alles uit, wordt t lekker fris van. 😊
    Wij hebben een droogmolen en 2 droogrekjes. Hebben een grote overkapping waar het bij regen ook gewoon buiten kan hangen.
     
  6. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Hier wel een droger en kan niet zonder
    Laatst was de droger kapot en echt onthand

    Weinig ruimte om te drogen dus er gaat best veel in de droger
     
  7. void

    void Fanatiek lid

    19 mei 2012
    2.356
    18
    38
    0161
    Wij hebben er geen, maar wij hebben er ook geen plaats voor in ons Engelse rare huis met geen plek... Handig zou het wel zijn want met dit weer wanneer het toch warm is en buiten nat is het ideaal.. Gezien het op de verwaming te snel gaat stinken.. Ik heb eigenlijk ook een droogrek nodig! Vind het wel heerlijk om het in de tuin te hebben hangen maar de zon is snel weg in onze tuin en het is maar een limit aantal wat droogt en in de na middag gaat dat dus niet zo snel....
     
  8. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wij hebben geen droger maar we zitten eraan te denken om er één aan te schaffen. Ik heb waslijnen/-rekken maar ik kom toch vaak plaats te kort als ik bijvoorbeeld twee gewone wasjes en een was handdoeken wil draaien. Voor beddengoed, handdoeken en de enorme berg hydrofieldoeken zou een droger wel handig zijn. Veel gewone kleding mag er niet in, vandaar dat we nog twijfelen.
     
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Wij hebben een combi machine met droger maar gebruiken de droger nooit. Hangt met mooi weer op het balkon of staat in de gang en is de volgende dag droog. Heel soms gaat haar puckababy er in als die niet op tijd droog is.
     
  10. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.201
    1.033
    113
    Echt precies dit! :D
     
  11. Eva3006

    Eva3006 Niet meer actief

    Hier geen droger, het is sowieso beter voor de was zeggen ze.
    Alleen sommige stofjes zijn juist wel mooier als het uit de droger komt (dat zachte stofje waar babykleding vaak van is gemaakt)
    Het is goed te doen zonder droger alleen soms is het balen als je moet wachten tot het droog is omdat je anders droogruimte tekort komt. Vooral met vochtig weer
     
  12. mutsie79

    mutsie79 Fanatiek lid

    6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Hier ook nog nooit een droger gehad......wij hebben een slaapkamer over en daar staat een droogrek in. ook in de badkamer hebben we nog een klein hangrekje waar het eea op kan. In de tuin hebben we bij mooi weer de droogmolen met wasgoed eraan.
    Tot nu toe altijd probleemloos verlopen hoor. Ik mis echt geen droger en zou er denk ik nog geeneens een willen.....
     
  13. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Ik heb er geen maar ik mis zo'n ding ontzettend in de winter. Dus ik haal binnenkort 1 op. In de winter kan ik zo 2 a 3 dagen wachten tot de was droog is. Zo kom ik er nooit doorheen.
     
  14. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.838
    779
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Hier ook geen, mis hem ook echt niet. Jaren een gehad nooit gebruikt. Toen heb ik hem weggedaan
     
  15. Merlijn1983

    Merlijn1983 Bekend lid

    4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Ik zou niet zonder kunnen, alles gaat er in behalve de kleding (wel werkkleding), zou niet weten met deze hoeveelheid was waar ik het zou moeten laten
     
  16. wwrr

    wwrr Fanatiek lid

    14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik heb er geen en wil er ook geen. Ik red me prima zo, veel beter voor de was en ik Heb het voordeel dat ik een mega zolder heb waar we een apart washok in hebben gemaakt. Het staat daar uit het zicht en droogt heel snel.
     
  17. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Op ons appartement met drie kleine kinderen veel gebruikt vanwege geen ruimte om was te hangen. Vorig huis met tuin helemaal niet gebruikt.

    Nu alleen handdoeken enz, heb een eigen wasplek waar ik alles kwijt kan.
     
  18. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    We hebben er 1 aangeschaft toen we een kindje kregen. Maar toen bleek dat ik hem niet veel gebruikte en toch wel veel ophing aan rekjes, hebben we hem verkocht via Marktplaats. Ik red me prima zo. We hebben 1 kind (en 1 engeltje), en daar blijft het ook bij. En we hebben een kamer ingericht als waskamer en ik heb daar 4 rekjes staan. Dat is prima te doen.
     
  19. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Wij hebben ook geen droger. Geen plek voor. Ik hang alles gewoon in de woonkamer of buiten als het mooi weer is.
     
  20. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Ik zou echt niet zonder kunnen. Op een paar kledingstukken na gaat echt alles erin. Soms als het mooi weer is dan gebruik ik het droogrek.
     

Deel Deze Pagina