geen eisprong:?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maybee2, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hai meiden,

    Ik heb deze maand tarwekiemolie geslikt(niet helemaal regelmatig ben daar zooo slecht in) en zou eigenlijk eergisteren al een positieve ovu test moeten hebben.. maar ze blijven licht!
    Heb wel erg veel waterige afscheiding maar geen pijnlijke tepels zoals normaal bij mn ei.
    Kan je ook een ei hebben zonder dat de ovu testen dat aangeven want lees dat soms wel eens.. gebruik die van de action.

    Moet zeggen dat ik afgelopen maand wel enorm veel stress heb gehad.. misschien dat het daardoor komt? Of misschien door de tarwekiemolie?
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik weet niet zo wat tarwekiemolie doet met je cyclus, maar ik heb eens zwanger worden pillen van etos geslikt en ineens een 2 keer zo lange cyclus, dus het kan zeker wel invloed hebben.
     
  3. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa vind het heel lastig want heb zo ook welleens een maand gehad en dus geen positieve test.. nouja we gaan wel gewoon verder dan.
     
  4. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis je zegt het al; veel stress gehad! Stress is een HELE grote boosdoener wat betreft cyclus en eisprong.
    Tarwekiemolie kan alleen wat helpen als je lijf vetten tekort komt maar negatieve dingen doet het niet (ook geen cyclusveranderingen).

    Ovulatietesten en zwangerschapstesten van de Action kunnen idd onbetrouwbaar zijn dus advies om ze niet te gebruiken.
     
  5. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Uhhh,nogmaals...waarom slik je in vredesnaam tarwekiemolie?
    Je hebt een koperspiraal en je blijft maar gefocust op tarwekiemolie,ovulatietesten,eisprong,overtijd,zwangerschap,late menstruatie enz enz enz.
    Ik denk dat je jezelf helemaal gek aan het maken bent....pfffff
     
  6. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Babyangel kun je nie gewoon eens een keer je mond houden. Waarom? Omdat ik steeds te vroeg ongesteld word en heb gelezen dat dat helpt om je lf langer te maken. Daarom slik in nu tarwekiemolie. Ik hou me niet meer bezig met zwangerschap maar wel met mijn cyclus;) deze discussie kunnen we blijven voeren maar door jou woordjes gaat mijn mening niet veranderen. Ik denk dat jij je te druk maakt over mij; )
     
  7. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Dankjewel voor je reactie meid! Hmm dan zal het inderdaad aan de stress liggen... ben benieuwd wanneer die komt dan.

    En heb eigenlijk altijd goede ervaringen gehad met action.. denk dat dit gewoon aan mn eigen lichaam ligt grrr
     
  8. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als je een koperspiraal hebt dan is het toch logisch dat je cyclus niet het zelfde is als dat je helemaal GÉÉN anticonceptie gebruikt!
    Dus tarwekiemolie is in jou geval zinloos!!

    Maar succes met je belachelijke cyclus!!
     
  9. R85

    R85 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik dacht dit ook hoor.... Tarwekiemolie heb ik ook geslikt, het is niet voor het reguleren van je cyclus maar om de innesteling te bevorderen. De doorbloeding van je baarmoeder is dan beter wat bevorderlijk is voor een zwangerschap. Volgens mij moet je je even goed inlezen maybee teunisbloem is voor het reguleren van je cyclus.
     
  10. R85

    R85 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Haha
     
  11. Jla80

    Jla80 Bekend lid

    28 feb 2014
    780
    0
    16
    Wow, aparte topic.


    Vind Action testen wel betrouwbaar. Met de ovulatietesten merk ik wel op; hoe later je op de dag test, hoe beter. Er zijn dames die zo en af en toe vroeg op de dag te testen, terwijl dit niet handig is met de meeste ovulatie testen.

    Ik test altijd rond een uur of 14 en nogmaals om 18uur, en altijd met goed resultaat.
     
  12. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Zo laag dat je niet eens n vraag kan stellen voordat mensen het weer verpesten voor je. Als ik toch een vraag heb moet ik die kunnen stellen. En je cyclus blijft wel hetzelfde als normaal want er zitten geen hormonen in. En ja teunisbloem heb ik ook gehoord maar dat dat vooral is voor onregelmatige cyclussen en dus voor een eerdere eisprong. Terwijl mensen zeggen dat hun lf wel degelijk langer is geworden door tarwekiem. Maar goed.

    Fijn dat sommige toch wel normaal reageren op mijn vraag.
    Jla80 oke zal dat eens gaan proberen.. maar het is altijd gelukt met hoe ik het deed. Rond 12 en rond 18.00
     
  13. R85

    R85 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik snap niet waarom je je zo druk maakt om je cyclus. Als het niet bevalt de spiraal dan ga je toch aan de pil? Heb je zeker een cyclus van 28 dagen
     
  14. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik vraag ook niet of jij t wil snappe
     
  15. Maantje555

    Maantje555 Niet meer actief

    Tarwekiemolie kan je lf inderdaad verlengen, is bij mij ook gelukt.
     
  16. pindatjuh

    pindatjuh Actief lid

    3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Naar aanleiding van verschillende berichten snap ik niet zo goed waarom je je juist nu bezig houd met je cyclus:
    a. je hebt een koperspiraal dus niet van plan zwanger te worden
    b. je gebruikt ovulatietesten
    c. je gebruikt tarwekiemolie

    Dus mijn (misschien ongevraagd) advies: of laat het koperspiraal eruit halen en begin met zwanger worden, of laat het ding zitten en zeur vooral niet over je cyclus. Onder anticonceptie valt namelijk ook het koperspiraal en dat in combinatie met tarwekiemolie lijkt me niet echt bevordelijk voor je lijf, de koper in het spiraal zorgt ervoor dat de spermacellen inactief worden en vervolgens slik je tarwekiemolie om je baarmoederslijmvlies dikker te maken voor de innesteling.

    Als je echt je cyclus (of je lf wat ik in andere topics las) in de gaten wilt houden dan zou ik contact opnemen met je huisarts, want waar je nu mee bezig bent is maar vaag. Ik snap daarom ook de reacties van de andere meiden hier.

    Groetjes Pindatjuh
     
  17. foekje

    foekje Bekend lid

    12 jul 2010
    591
    0
    16
    +1!
     
  18. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    +2;)
     
  19. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    Ik snap de reacties ook wel, op dit stuk van het forum zit voornamelijk vrouwen die bezig zijn met zwanger worden, zwanger zijn of zwanger zijn geweest.
    Als je dan nog een anticonceptie gebruikt is het voor mij ook heel moeilijk te bevatten waarom je hier zo mee bezig bent?
     
  20. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Precies daarom dus
     

Deel Deze Pagina