@Bailey Gefeliciteerd met jullie meisje en nu maar lekker genieten van jullie wondertje! @Panter en Girl O spannend dames,ik duim keihard voor jullie dat deze ronde raak is *knuffel* @Wendy Ik wil jou ook een dikke knuffel geven,vind het rot te lezen dat je het zo moeilijk hebt,maar net wat Panter zegt,probeer het zo te bekijken dat de mensen die het op de gewone manier proberen er ook vaak 6 tot 12 x over doen Jou tijd komt echt wel,alleen heeft het even tijd nodig ! @Iluna Gefeliciteerd met de goede echo,nu lekker genieten @Kipjes Hoe is het bij jou? @Annaatje en Sweetlily Sterkte met de hele weg naar een TESE ik hoop voor jullie dat er wat gevonden gaat worden
panter succes morgen met de iui!! hoelaat?? dan lopen we helemaal gelijk. egbimi dank je meid!!! hoe gaat het met jou?? kipjes hoe gaat het met jou met de ww??
jij ook heel veel succes Girl!! En Panter ook!! Mijn duimen draaien voor jullie!!! En bedankt voor de reacties! Hoe werkt een chromosomenonderzoek eigenlijk? Hoelang duurt het voor we daar de uitslag van kunnen krijgen?
Ik mag om 15.10! Sweet lily, chromosomenonderzoek doen ze door bloed af te nemen. De uitslag duurt officieël 3 maanden, wij hadden hem al na een maand. liefs
@girl en panter succes vandaag meiden @ sweet lily wij kregen de uitslag bij 6 weken,redelijk snel dus ook
hallo meiden, ben weer terug en heb een goeie 5 cellige emmy on board!!!! panter jij succes straks he!!! duim voor je. sweet lilly bij ons duurde de uitslag iets korter dan 3 maanden maar niet met een maand.
@bailey: super zeg!! Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!! @ sweet lily: ik begrijp het helemaal; ik denk ook: doe maar die TESE want dan weet je tenminste OF het zou kunnen.....maar het blijft allemaal zo dubbel... @ panter: ja, je verlegt je grenzen denk ik he!? Tenminste, dat hoor ik wel van MMM-meiden. Ik sluit dus ook niet uit dat ik ISCI zou willen maar mijn man krijg je neit zomaar om. En ik wil ook echt dat hij er achter staat (en niet half).......Succes met IUI @andere meiden: hou vol, zet hem op, hou je taai!!!!!!!!!!!!
@all hmm al bruinverlies dag 24 Betekend vaak binnen paar dagen menstruatie Vorige maand 39 dagen en nu weer korter gelukkig Alleen 1 probleem,ik moet vanaf 27 april beginnen met pil Maar dat is volgende week woensdag al. Stel dat ik t nu eerder wordt... ik mag geloof k tussen 27 april en 27 mei pil pakken Betekend dus nu nog niet denk ik Maar jah om hier nu zk gent voor te bellen.... Weten jullie dat
Annaatje ik heb geen idee of je de pil al mag nemen. Ik denk persoonlijk dat die week extra niet uitmaakt. Maar zou voor de zekerheid even bellen denk ik. Anders zit je dat straks niet lekker, en je moet juist een beetje chill zijn. Girl, yeah een emmie!! Ik duim dat het een plakker is! hier zitten de jongens er ook weer in, net thuis van een lange dag. Om 11 uur in de auto en om 19.30 weer thuis...pffff. liefs
Wendy, moest jij gisteren ook niet naar het ZH? Hoe is het gegaan? Dames, wat is het heerlijk weer he???!! Echt genieten! Met dit weer lukt het me wel om niet steeds aan zwanger worden/zijn te denken! xxx
@all heb net ff t briefje nagekeken en er staat: start met anticonceptie op de eerste dag vd menstruatie die valt tussen 27 april en 27 mei. nu is het dag 25,net bloed bij t afvegen ,sorry voor t onsmakelijk onderwerp hihi,zou dus betekenen dat ik nu nog niet met pil kan starten omdat t nog geen 27 april is. Denk dat t morgen komt. Altijd gezellig zo met de feestdagen en t warme weer pfff Hoest met de iui meiden en de rest
Hallo dames, sorry dat ik zomaar even binnen kom vallen in jullie groepje. Maar mijn vriend en ik zitten in hetzelfde schuitje. Mijn vriend en ik zijn beide 25, we proberen sinds april 2010 zwanger te worden maar helaas zonder resultaat. Begin januari 2010 zijn we voor het eerst naar de gyn gegaan en toen zijn alle onderzoeken gestart. Ze zijn hier erachter gekomen dat het probleem bij mijn vriend ligt. Onze samenlevingstest en 1 zaadonderzoek is negatief, mijn vriend heeft helemaal geen zaad, geen dode niks..... Ze denken dat zijn onvruchtbaarheid te maken heeft met de operatie die hij op 3 jarige leeftijd heeft gehad voor zijn niet ingedaalde ballen. Dat er toen iets mis is gegaan waardoor de boel daar stuk is... Een belachelijk grove fout, maarja wat hebben we daaraan...... Onze optie zou kunnen zijn: TESE uitvoeren en als dat goed uitpakt dan icsi. Onze gyn heeft ons verteld dat we hiervoor naar Gent in Belgie moeten. Maar we zijn er sinds kort achter dat ze het ook in het Radbout zh in Nijmegen doen, we zijn hiervoor nu informatie aan het verzamelen en het aanmeldingsformulier hebben ze naar ons oegestuurd. We zullen dan helaas wel voor elke echo, hormonen en alles daarheen moeten. Maar vooral mijn vriend gaat liever naar Nijmegen dan naar Gent. Nijmegen is voor ons 2 1/2 uur rijden en Gent 5 uur... Dit was denk ik een beetje ons verhaal tot nu toe. Als jullie vragen hebben stel ze gerust! Groetjes laurier.
laurier, welkom hier! wat vreselijk dat jullie ook in ons bootje zitten. Hopelijk heeft de TESE effect en vinden ze zaad. Wij zijn ook naar radbout geweest voor de TESE, Gent was ons ook te ver weg. OP zich is nijmegen wel te doen qua afstand, als tip wil ik jullie meegeven om als jullie, mocht er geen zaad gevonden worden, open staan voor KID om jullie nu al op de wachtlijst te laten zetten. Die is nml lang... liefs
Hoi Panter bedankt voor je bericht! Het is wel fijn om te zien dat er wel steeds meer info vrij komt over tese, eigenlijk is er nog zo weinig bekent over verder..... Mijn ventje vindt tese al een grote en moeilijke stap dus denk niet dat we ons voor KID in gaan schrijven voordat tese gedaan is.... Maar weet je zo ook hoe lang de wachttijden voor KID zijn? Ik zou natuurlijk altijd KID ter sprake kunnen leggen bij mijn vriend.... Vragen aan hem hoe hij hierover denkt, of hij dit zien zitten enz... Toen wij dit alles te horen kregen hebben we beide wel gezegt, wij krijgen samen een kindje ook al gaan we door tot adoptie... Liefs.
@panther, ja ging goed... zwaar onderzoek gehad... erg pijnlijk ook! Ze willen een baarmoeder foto (HSG) maken na deze cyclus dus moet ik verplicht stoppen.. twijfel of ik dat wel wil.... :S Hoe ging je iui? Welke gyn had je?
hoi hoi laurier. even over je berichtje hierboven. als jullie al tegen elkaar hebben gezegt dat je door tot adoptie wil. dan denk ik dat je man ook wel kid wil doen. wij zeiden precies hetzelfde we doen er alles aan om een kindje te krijgen alleen willen we adoptie niet omdat dit de mooie uitkomst is. toch nog een deel van mij mee. mijn man heeft er nooit over getwijfeld. hij ziet het als een normale behandeling voor ons. het zal zeker wel goed komen bij jullie. maar hoop natuurlijk wel dat ze met de tese wat vinden. je kunt kid in dusseldorf doen he weet niet of dat te ver is omdat gent wel te ver is. wij zitten in dusseldorf. hebben dan alleen geen tese gehad want dat was bij ons niet mogelijk omdat de uitslag al genoeg zei.