Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @da t is echt een kwestie van timing,geluk zegt gyn bij mij
    Dr zn er genoeg waarbij iui niet lukt maar ivf wel
    Samen staan we sterk meis! Zou je wel echte knuffel ff willen geven
    Soms wel fijner he want andere mensen,vrienden weten niet wat wij meemaken. En in de molen maar ook zwaar omdat mannetje geen zaadjes heeft. Merk.ook echt wel dat je relatie erondee doorgaat
    Ik heb pas goed met mn mannetje gesproken dr over want we maakten alleen
    Nog maar ruzie.nu gaat t gelukkig weer goed en ben ik weer beetje bij beetje de vrolijke anna aan t worden. Ik mis mezelf al 2,5 jaar...maar dat zullen jullie meiden allemaal wel herkennen

@kipjes ja.in bels zeggen ze ook steeds niet testen in middag maar in ochtend
    Maar ik voel mn eitje soms echt goed

Ik ga nu lekker zumba. Heeeeeerlijk!

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja, niet iedereen snapt t nee..maar goed.. gelukkig zijn jullie hier :)

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    annaa ik teste in me middagpauze. was ene dag 12 uur en andere dag 13 uur. en na een paar iui's voelde ik hem springen de dag na de posi test dus de laatste 3 iui's echt voor de volgende dag afspraak maken.. maar als ie inderdaad als ie morgenvroeg niet meer posi is dan morgenmiddag iui.. hopelijk komt het goed..

da wat klote. hopelijk gaat het snel lukken...

panter positief blijven meid!! weet het het is moeilijk maar hier werkte iui ook niet ben er niet een keer zwanger mee geweest jij wel, dus het kan wel bij jou dus dan moet icsi gewoon een keer lukken meid!!! ik duim heel hard voor je want je wacht al zo lang he...

kipjes leuk he al die voorbereidingen voor je wedding!!! en ook nog eens heerlijk met een kleintje in je buik!!! :)

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    DA wat ontzettend balen!!! Dikke, dikke knuffel!!!

Wat een mooie uitspraak zeg!! Ik geloof daar wel in, heel veel meiden hier hebben een vechtersmentaliteit! Heb het nog nooit zo bekeken maar vind deze uitspraak prachtig, Thanks voor het delen!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @anna ik had ook vandaag voor IUI gegaan hoop dat dat nog is gelukt...succes vandaag!!

@mona zal voor je duimen dat de laatste 2 weekjes lekker halve dagen zijn!! Ja nu beginnen wederom weer de heftige weken meis...nog maar eventjes einde is in zicht :D
    Sterkte met de voetjes...lekker man lief ze laten masseren en met de dikke voetjes omhoog iedere avond!!

@ja de klachtjes zijn er hoor en genoeg :D ben alleen zo zenuwachtig voor de echo...het liefste zou ik nog 6 weken wachten met een echo maar dan heb ik weer angst dat ik weer zo lang met een dood beebje in m'n buik rondloop...bah ik baal zo erg van deze onzekerheid...
    Ik moet echt steeds weer mezelf herhalen dat ik er vertrouwen in heb en ik ben ook positief hoor voor 90% van de tijd maar en af toe bekruipt mij een enorm angst gevoel...
    T zal nooit meer onbezorgd zijn, helaas!
    Laat niets merken aan bobman want hij is net zo bang af en toe als ik...
    Nou genoeg geklaag en gemekker...

Ik ga zo lekker richting m'n zus en kleine neefje en dan met z'n drietjes richting mams...heerlijk teuten en mutsen, zin in!!

Jullie ook genieten of werk ze geblazen!!

Dikke knuffels xxx

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Annaatje, hoop dat je vandaag iui hebt. En dan ga ik 2 weken duimen hopen en bidden!!!!!!!!

Bob, die onzekerheid ken ik en is afschuwelijk!!!! Daardoor is genieten lastig. Kun je nagaan in jouw schoenen, das nog moeilijker!!
    Elke x na de echo gaat het ff goed en dan weer onzekerheid. Tot de 12-weken echo, dan gaat vertrouwen groeien. En das voor jullie nog meer een mijlpaal zeg maar.
    Ben benieuwd naar kleine bobje op jullie echo!

Gister een echo gehad met 13 weken. Staat in m'n album.
    Beebje doet het goed en is prachtig!! En is een jongetje, :cool::D.
    Echoscopist mocht niks zeggen, maar zoemde ff tussen de beentjes in en toen riep ik: 'das een piemel!!' :$.
    En toen moest ze lachen! Dus ik weet genoeg.
    Ik ben totally in love!

Kate, hoe heet jullie meisje??? En heb je foto's?????? Hoe gaat het met jou en met Kate-man en met jullie prinsesje??

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas morgen iui..
    Ga snel verder werken knuffels
    Ps volgende week lekker stedentripje doen,zoooo aan toe

Werkse xxx

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Annaatje, duim dat IUI morgen mooi resultaat oplevert!

Bob, gaat lukken rustiger aan doen! Duim voor je voor een mooie echo volgende week!

Darkangel, hele mooie uitspraak inderdaad! Knuffel!

Zonnestraal, mooie echo!

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hè balen anna...maar ja je weet maar nooit, t kan raar lopen in het leven soms...duim voor een positief resultaat meid! Succes morgen...duimen draaien!

@zonnestraal net gegluurd naar een heel lief klein ventje!! Mooie duidelijke foto zeg!! Lekker genieten meis!!
    Tja die onzekerheid pffff het is vreselijk soms...maandag beginnen met nieuwe baan en dan moet ik het nog een maand geheim houden...pffff...heftig en ik hoop dat ik me zo redelijk blijf voelen...ben vaak wel misselijk en weeïg en als ik dan wat eet is het weer weg...hoop dat ik dit trek en red...het is soms heel veel in 1x
    Maar we nemen het dag voor dag en stap voor stap...
    Thanks voor je goede raad en berichtje!!

@mona tandje lager is welverdiend hoor :D

@rest van de meiden dikke knuffel!!

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff snel mooie echo zonnestraaltje! Nice a boy

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal mooie echo!! en leuk een jongen :D

anna hopelijk komt het goed met de iui...

allemaal dikke knuffel!!

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Lieve schatten even snel hoor, ben aan het werk:
    Denk een jongetje, maar is nog niet zeker hè!!
    Echoscopist mocht er nog niks van zeggen.
    8 juni hebben we een echo voor geslachtsbepaling :D.

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal nou we wachten het af dan maar!!! maar zou leuk zijn als het nu wel klopt...

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal: spannend of je gelijk hebt!!! ik ga nu op t moment even geen leuke lieve schattige mooie echo foto's bekijken solly:)

all: ben totaal gesloopt.. heb gewerkt van 7.00 tot 17.30... ben echt moe, net even beneden opgeruimt en de afwasmachine enz gedaan.. hond uit gelaten, en t avond eten opgezet... nu heel even met de beentjes op de bank hoor..

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    DA, snap ik wijffie. Dikke knuf!!

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kiyeko naar berlijn gaan we 5 dagen tot 21 mei
    heb er zon zin in

@da ik lig ook lekker met de beentjes omhoog

Weet niet of jullie dit programma ook gezien hebben vorige week
    Draagmoeder gezocht.komt om half tien. Best interessant om te kijken

Zwaai zwaai

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: ja heb dat programma terug gekeken via internet.. vond het ook wel interessant.

ik ga lekker even douchen.. en pyama aan doen.

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    hoi dames
    hier ook thuis na een lange dag van 8:00 tot 18:30 *gaap* heb een beetje meegelezen tussendoor maar net zoals kiyeko niet alles onthouden!

DA: dikke dikke knuffel!!!:(

Panter: Bijna beginnen meis ik duimmm!!!

Zonnestraal & Kiyeko: ga zo even jullie echo's bekijken, Zonnestraal wat leuk als je verwachtingen kloppen ( en je dacht ut zelf ook al eh? hihi:D ) en Kiyeko wat leuk een meissie:D:D
    ( Hier op het forum heb ik ook mijn NUB laten ''zien'' en beide zeggen een meisje ) Ben zooooooo benieuwd, maandag weten we het.

Bob: goed die kwaaltjes:D:D en volgende week weer echo......onzekerheid blijft en bij jullie vooral, na die miskramen :( maar probeer te genieten ( moet ik zeggen ahah )

Monatoetje hoe issie meis??

Juffie hoe is het met jou?? morgen weer na het zkh eh? knuffel!

Dreamerrrr joehoeee, hoe is het op het wachtbankje?? Hoe voel je je??

Kipjes lekker bezig zijn met de bruiloft, jurk al laten vermaken?:D

Uhmzz, ja ben er weer een paar vergeten mijn excuses!!
    Maandag hebben wij geslachtsecho ben zooooo zenuwachtig ( niet om wat het gaat worden ) maar als alles wel weer goed is.....pffieuwww onzekerheid is killing!!! maargoed ga lekker douchen en met de beentje omhoog ben kapotttt......fijne avond meiden xxxx

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    annaaatje sorry meis jou vergeten!!!!

morgen iui dus?? nou gent weer wss wel wat ze doen toch......dus duimen draaien!!!!! en ik ga dat progr. ook weer kijken vond het erg interresant..........en berlijn lijkt mij een super stad!!! genieten meis

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ook sommige vergeten schaam schaam
    We zijn hier ook met zoveel meiden :)

@da ik zit hier ook lekker in mn oma pyamaa. Zo aantrekkelijk voor mn man hihi

Ben nog nooit naar berlijn geweest. Gaan met bus en doen alle excursies mee.drukke maar gezellige 5 dagen.

Deel Deze Pagina