Geen gehoor........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fioontje26, 24 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fioontje26

    Fioontje26 Nieuw lid

    1 nov 2005
    3
    0
    0
    Receptioniste
    Waalwijk
    Hi Iedereen,

    Ben gisteren bij de verloskundige geweest en ze kon het hartje niet vinden. Ik vind dit echt een vervelend gevoel en ben dan ook erg bezorgd. Maandag moet ik weer langs komen om te luisteren en als ze het dan nog niet vinden moet ik een echo laten maken in het ziekenhuis. :(
    Heeft een van jullie hier ook ervaring mee.........

    Groetjes Fiona
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    oowww bah, daarvoor ga je niet naar de verloskundige toe.
    Nee ik heb er geen verstand van.
    Maar ik denk niet dat je direct van het ergste uit hoeft te gaan toch.
    Misschien ben je minder ver heen dan dat je dacht, of ligt de placenta ervoor dan hoor je hem ook niet altijd, of ligt hij een beetje verder naar achteren.
    Er zijn volgens mij veel factoren waar dat vanaf kan hangen.

    Ik hoop dat ze maandag het hartje wel kunnen vinden.

    Liefs
     
  3. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    He hoi,

    Ik heb hetzelfde probleem!
    Ik ben dinsdag bij de vk geweest en ook bij mij konden ze het hartje niet horen, helaas!
    Ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken (is moeilijk) en dat ze me verzekerd dat het de volgende x wel lukt. Dit gebeurt veel vaker.
    Ik mag morgen om 8.00 uur weer heen en hoop dat het dan wel lukt, anders moet ik ook voor een echo. Dus ik hoop dat het morgen te horen is en bij jou ook a.s. maandag. Bah, wat moet jij lang wachten dan. Sterkte en niet te veel aan denken!

    Liefs Annemieke.
     
  4. Marije

    Marije Actief lid

    17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer