geen gevoelige borsten meer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ursie, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ursie

    ursie Lid

    4 aug 2008
    35
    0
    0
    fotografe
    duiven
    Had tot gisteren steeds last van gevoelige borsten. Vanmorgen niet meer, kan er op duwen maar voel niks. Is dat normaal, heeft iemand dat ook? Kan het zijn dat mijn hormonen nu al afnemen? Of is het een voorteken dat het mis gaat?
    Ook had ik vorige week last van misselijkheid, dat is nu ook verdwenen.
    Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
     
  2. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Hoi Ursie,
    hoeft echt niets te betekenen hoor meis, maak je niet sappel. Het kan zo zijn dat je vanavond of morgen weer last krijgt. Het gaat een beetje op en af, dat is heel normaal...
     
  3. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik had in het begin gevoelige borsten, toen ik 5/6/7 weken was, daarna niet meer.. en nu voel ik ze af en toe weer een beetje. Niks om je zorgen over te maken joh!
     
  4. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey meid,

    Ik heb het ook hoor, ik had vanaf het eerste dag zere borsten. Maar sinds vorige week merkte ik dat het minder werd. Ik begon gelijk te klagen dat ik geen zere borsten meer heb en ook niet misselijk etc. Dat het mischien toch misgaat....

    Nou ik moet je zeggen dat ik vanmorgen opstond met echt zere borsten, misselijk, moe en wie weet wat nog meer kwaaltjes...Dus zo zie je maar weer....
     
  5. ursie

    ursie Lid

    4 aug 2008
    35
    0
    0
    fotografe
    duiven
    dank je voor jullie geruststellende woorden.
    Jullie hebben helemaal gelijk gehad hoor, het gevoel is weer helemaal terug. Nu heb ik alleen last van mijn rug. Is dat normaal zo vroeg?
     
  6. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik denk het wel hoor, ik heb dat nu ook al twee dagen, en dan aanhoudend (Dus niet met vlagen). En ik ben nog best pril zwanger (als het klopt)
     
  7. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb het ook sinds anderhalve week dat het lijkt of mijn boobs minder pijn doen. Mijn misselijkheid is weg en mijn steekjes in mijn buik ook. Alleen voelde ik net weer wat steekjes terwijl het dagen weg was. Vreemd maar het blijkt te horen meis.
    Het maakt mij ook onzeker hoor
     
  8. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    same here, nu net 4 weken zwanger dus heeeel pril en eigenlijk al vanaf 3 dagen voor nod last van borsten, eerst heel licht en toen steeds meer, en toen ineens een dag echt heel erg en daarna niet meer, word daar zelf ook gruwelijk onzeker van want het is het enige wat ik echt aan mezelf merk (behalve dat ik al 2 dagen uit ene kookboek kook en dat ook echt leuk vind.......yagh, voorheen wist ik niets eens hoe ik kookboek moest spellen! ;)
     

Deel Deze Pagina