Geen HCG aanmaken en toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door womantje28, 1 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Best kans dat ze dat ook gelogen heeft (in mei een vriend en al een half jaar bezig om zwanger te worden en nu ineens dit).

    Sorry ts, maar door jouw leugen(s) en je verhalen die compleet niet op elkaar aansluiten geloof ik niet veel meer van alles.
     
    Cherryblush en G89 vinden dit leuk.
  2. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Mijn vorige topic over twee baarmoeders en dat ik een vriend had was gelogen ja. Omdat ik zoveel angst heb om zwanger te zijn en op een ander forum wel eerlijk hierover ben geweest maar nogal voor gek werd verklaard, had ik het vorige topic gelogen. Hier heb ik ook veel spijt van. Nogmaals sorry.
     
  3. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Wat is de logica achter het verzinnen van twee baarmoeders?
     
    dreumesje en bozoe vinden dit leuk.
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Schatten, worden we hier niet gewoon keihard getrold? :rolleyes:
     
    Pipo30, margarethd, Journey18 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik hoop het toch :cry:
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Dat lijkt me nogal logisch aangezien elke eerder verhaal dus was gelogen... over een paar maanden opent ze vast een nieuw topic waarin ze aangeeft dat dit topic ook gelogen was. :rolleyes:
     
  7. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Dat is bij mij ook al door mijn hoofd geschoten haha
     
  8. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    #68 Flamingo1990, 2 jun 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2019
    Beste TS. Kan het zijn dat je soms van die plotselinge gedachten krijgt: “Als ik maar niet zwanger ben?” En dan word je heel onrustig? En dan wil je het zeker weten, want die gedachte krijg je niet weg.. dus dan ga je googlen, testen doen en vragen stellen om jezelf gerust te stellen? Maar uiteindelijk blijf je ongerust, want echt gerustgesteld raak je niet. Althans niet op lange termijn. Herken je dit?

    Als je dit herkent heb je misschien een obsessief compulsieve stoornis. Dat is niet gek, sterker nog het komt veel voor. Alleen daardoor lijkt het voor anderen alsof je ze in de maling neemt omdat je hele bijzondere vragen stelt. De dingen die je denkt kunnen niet zomaar en je lijkt niet overtuigd te raken van het feit dat wat je denkt niet klopt. Ik denk dat dat komt omdat je die ongerustheid blijft voelen. Hier zijn goede behandelingen voor, praat erover met je huisarts. Dus niet over dat je zwanger bent, maar vooral over de angsten die je ervaart.
     
    Trirani vindt dit leuk.
  9. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja dat is zo, want ik ben eind januari/begin februari zwanger geworden en ben dus morgen 20 weken.

    Het klinkt alsof je een angststoornis hebt. Ik adviseer je dringend om hulp te zoeken.
    Ik weet hoe dit voelt en ik weet ook dat de kans klein is dat je dit zonder hulp gaat overwinnen.
     
  10. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Ja flamingo1990 zo gaan mijn gedachten inderdaad, precies zoals jij het zegt. En die angst wordt bevestigd omdat ik zo'n opgeblazen buik heb.
    Op een ander forum was ik gelijk eerlijk en daar dachten ze ook dat ik een trol was. Daarom was ik hier in eerste instantie niet eerlijk. Jammer dat ik nu weer niet geloofd word maar ik begrijp het wel.
     
  11. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Ga met iem
    Volgens mij word er door heel veel dames heel serieus en met respect op je gereageerd. Neem het vele goede advies ter harten en vraag hulp. Heel veel sterkte!
     
    Annedore vindt dit leuk.
  12. womantje28

    22 nov 2013
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Deze foto is een beetje raar genomen, vanaf de onderkant van mijn buik met mijn telefoon maar jullie zien dat mijn buik erg is opgezet. En dat is mijn grootste onzekerheid. Misschien ga ik wel naar de dokter want deze onzekerheid is niet te harden meer
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Als zo je gedachten gaan zou ik echt naar de huisarts gaan. Want een obsessief compulsieve stoornis is heel vervelend en wordt vaak steeds erger. Er zijn hele goede behandelingen voor! Hier lees je er meer over: https://www.mentaalbeter.nl/Pages/nl-NL/Volwassen-Angststoornis/Dwangstoornis

    Ik wens je veel sterkte.
     
    Ysabella en Joolel vinden dit leuk.
  14. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja altijd. Dat is mijn hartslag.
     
  15. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    @Beheer, slotje denk ik? Wat een bullshit verhaal
     
  16. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Wat is dat als ik vragen mag?? :oops:
     
  17. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Welke onzekerheid? Je bent ongesteld geweest en je hebt negatieve zwangerschapstesten. Je bent niet zwanger.

    Weet je wat? Negeer het bovenstaande, dit is duidelijk een zwangere buik met zeker een tweeling erin.

    Niks wat wij zeggen komt binnen. Over een week of 20 kom je er zelf wel achter dat je nu niet zwanger bent. Misschien dat je dan hulp zoekt voor je angststoornis.
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Dat we genaaid worden alleen zonder een tevreden glimlach na die tijd
     
    dreumesje, Miesjella, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Helder! Had het ook al even opgezocht ;)
     
  20. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb regelmatig een enorm opgeblazen buik, echt bol en hoog, lijk dan precies zwanger. Maar een dag later is het weer veel minder. Mijn zwangere buiken voelden ook echt steviger en strakker, zo’n opgeblazen buik kan ik veel beter induwen, inhouden en ook vastpakken zoals jij eerder deed. Het is geen zwangerschap.

    Ik sluit me aan bij de rest; zoek hulp, begin bij de huisarts. Ik denk dat bv een pret-echo je ook niet gaat helpen, misschien kortdurend, maar na een tijdje ga je dan toch weer verzinnen dat ze bv tóch iets gemist hebben, dat er tóch iets zat, ergens, verstopt. Dus zoek hulp om dit los te kunnen laten.
     

Deel Deze Pagina