Geen idee meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jonymeisj, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is hem, heel licht en op de foto slecht te zien. turen turen turen

Bijgevoegde bestanden:

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik zie wel een heeeeeele lichte streep! Denk dat je over een paar dagen nog eens moet testen om te kijken of t oploopt! Spannenddd!!!

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    En wat betreft het feit dat je bang bent voor reacties van familie en vrienden... lekker boeiend!!!
    Zolang jij en je man er blij mee zijn. Zoals je zelf al zegt, je raakt moeilijk zwanger volgens de artsen. Dit zou dan toch een geschenk zijn!! Wederom een wondertje. Laat anderen maar lekker kletsen! Jij en je man weten wel beter!
    Dikke knuf!

4. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben echt zo zenuwachtig hiervoor! De vorige test met mijn dochter was gelijk een knal test! Zou er een streepje staan als er geen hcg in me zat?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie een pennestreep en dat is in veel gevallen negatief.

Doe eens een CB Digitaal als je zo twijfelt.

Dat is zo'n test die met tekst aangeeft zwanger/niet zwanger + eventueel het aantal weken. Heb je gelijk duidelijkheid! Geen streepjesgetuur. Geen getuur of er al dan niet een correct plusje staat.

Ik denk dat dat in jouw geval het beste is.

Twijfel je dan nog? Huisarts bellen en vragen of die een bloedtest bij je willen doen.

Of zelf een verloskundige bellen om te vragen of je (op eigen kosten) een echo mag laten maken.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij deze testen wel helaas.

Vaak gehad met deze rottige plustesten dat er na afleestijd sowieso een verticale pennestreep kwam te staan. Ik was toen helaas niet zwanger.

Mijn advies? Zie mijn vorige bericht: CB Digitaal.
    Heb je duidelijkheid in tekst.

7. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL

Klopt niet helemaal wat je zegt. Heb er 2 gedaan van de kv en bij de ene staat de streep niet en bij de andere wel. Bij de cb heb ik slechte ervaring. Gaf bij me vorige zw negatief aan terwijl ze er toch echt is!

8. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    ik zou een kruidvat testje doen die van 2voor5.. daarmee test testen ik al 4 dagen voor nod positief ze zijn dus heel gevoelig.
    mischien een gekke gedachte maar kan het niet zijn dat je nog hcg in je lichaam hebt van je vorige zwangerschap? aangezien die nog niet zo lang geleden is toch..

9. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hier eerst 2 kv testen gedaan, 1 ongeveer 3 dagen voor menstruatie geprobeerd, heeeeel licht streepje, en 1 op de dag zelf; duidelijker streepje! Dag erna cb test gedaan en die gaf toen 1-2 weken zwanger aan!
    Dus wie weet!

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik lijk iets te zien maar kan op de foto niet zien of het blauw is.

Kv 2v5 is heel gevoelig en ook CB digitaal MET INDICATOR. Zonder heeft heeeeeel veel hcg nodig en met indicator is heel gevoelig.

11. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt dat dacht ik ook!! Maar ik ben na de dokter geweest omdat ik steken in me onderbuik had en nig geen menstruatie heb gehad en hij vertelde dat het hormoon heel snel uit je lichaam is en als ik een positieve test zou hebben het betekend dat er een nieuwe zwangerschap.

12. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    . De streep is idd blauw. Ik kon geen duidelijke foto maken. Heb weer last van kwaaltjes zoals moe hoofdpijn en me bekken beginnen weer op de spelen ook een zwaar gevoel in me onderbuik..

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Misschien idd testen van KV 2voor5 proberen nu kan het nog de winkels zijn nu nog open morgen niet :)

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Spannend, nog getest?

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat streepje is voor nu ook negatief..
    deze testen geven ook altijd een penstreep na afleestijd.

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Die testen maken je wel onzeker grrr. Nou ik denk zelf dat je WEL zwanger bent. Nu maar even afwachten... lekker slopend dat wel ;)

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik vind de kv + test negatief , mijn album staan er een paar heel stuk duidelijker hcg was 0,8 toen. Zou idd met de kv 2v5 testen

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Nog een nieuwe test gedaan?

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ben ook benieuwd! Maar denk niet zwanger...

20. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik zie de kv streep vrij goed, en ben geen tuurder! Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina