Geen kwaaltjes? Afnemende kwaaltjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MoesCH, 14 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

    Ben nu 5wkn zwanger. Had vanaf paar dagen voor nod pijnlijke gevoelige borsten. Dat lijkt nu afgenomen te zijn. Verder helemaal nergens last van.

    Wie kan mij geruststellen en had dit ook maar toch een mooie echo??
     
  2. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Dit komt heel veel voor. In mijn vorige zwangerschap schoot ik telkens in de stress als mijn borsten niet meer gevoelig waren ineens.

    En toch een gezond kind van 2 hier rond dartelen momenteel.

    Terwijl bij deze zwangerschap ik amper kwaaltjes heb.

    Kwaaltjes zeggen echt niks.
     
    MoesCH vindt dit leuk.
  3. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Eerste zwangerschap afnemende kwaaltjes rond 7 weken, werd een miskraam.

    Tweede zwangerschap alleen maar kwalen die alsmaar erger werden, gezonde zwangerschap.

    Derde zwangerschap afnemende kwalen rond 6 weken. Ik was er van overtuigt dat het een miskraam werd door mijn vorige ervaringen. Maar het kindje is helemaal gezond en alive. Gisteren het hartje nog gehoord. Ik voel mij top, geen kwalen.

    Kortom; aan kwalen kun je niet aflezen of je zwangerschap goed zit. Mijn VK legde zelfs uit dat de meeste vrouwen met een miskraam juist zelfs na de miskraam nog kwalen hebben, omdat HCG altijd langer in je lijf blijft dan de baby. Daarom is ook blijven testen schijnveiligheid.

    Enige verlossing die er zal zijn is een positieve echo.
     
    MoesCH vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.109
    113
    Vrouw
    Ik had meer kwalen bij de bbz dan bij de gezonde zwangerschap van de jongste.
     
    MoesCH vindt dit leuk.
  5. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hi, allereerst gefeliciteerd!

    De kwaaltjes zeggen helaas helemaal niks. Ik voelde ook niet bijster veel de eerste 2 weken na de positieve test. De kwaaltjes werden pas echt heftig toen ik de 6 weken passeerde! Je hebt nog even. Ik hoop het natuurlijk niet voor je ;)
     
    MoesCH vindt dit leuk.
  6. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Bij de miskraam (ma) had ik tot het mis ging met 10 weken nog kwalen. Bij mijn huidige op wat gevoelige borsten die komen en gaan na geen kwalen.
     
    Fennec en MoesCH vinden dit leuk.
  7. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor jullie reacties. Geeft me weer wat hoop!
     
    nijntje87 en Fennec vinden dit leuk.
  8. Liliane92

    Liliane92 Fanatiek lid

    7 sep 2020
    1.656
    2.645
    113
    Vrouw
    Heb dezelfde onzekerheid hoor. Ben zelf na ruim twee jaar zwanger na 2 IVF trajecten. Ben nu ook 5 weken zwanger. Kreeg ineens wat minder last van mijn borsten maar de misselijkheid vanmorgen was er wel gewoon. Denk dat die onzekerheid heel normaal is. Ik probeer het zelf zoveel mogelijk los te laten want of het goed gaat of niet, je hebt er toch geen controle over. En gelukkig gaat het grootste deel van de zwangerschappen gewoon goed. :thumup:
     

Deel Deze Pagina