Geen kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MotherOfAnAngel, 12 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik weet zeker dat het niet de 1e keer is dat ik het vraag, maar het maakt mij zo onzeker!

    6e zwangerschap voor een 1e kindje.
    Weeral géén kwaaltjes (ik slaap wel overdag 1 a 2 uurtjes extra tussendoor... maar dit verwijt ik aan weer koolhydraten eten + foster hondje die snachts uit moet ... want dit had ik met regelmaat toen ik "normaal(Met koolhydraten)" at

    Maar dit keer doen zelfs mijn boobs geen zeer ! Dat is wel nieuw...
    Niks nada noppes.

    Zijn er meer vrouwen zonder kwaaltjes geweest waaronder zelfs geen zere borsten ?!

    Soms zou ik toch liever een waslijst kwaaltjes hebben....
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.868
    15.304
    113
    Ja, bij mijn tweede zwangerschap begonnen de kwaaltjes pas met 7 weken, daarvoor nergens last van.
     
  3. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ja
     
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

  5. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ja vind het vooral gek dat mijn borsten dus normaal zijn, dat was meestal mijn enige kwaaltje die dan vaak ook de ene dag er wel was andere dag niet. Nu helemaal afwezig.

    Misschien kan ik gewoon goed tegen hcg:|:thumup:
     
  6. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.990
    2.471
    113
    Vrouw
    NB
    Bij mijn zwangerschap wat uiteindelijk een missed abortion werd had ik de meeste kwaaltjes (met name zere borsten). Bij de eerste goede zwangerschap helemaal geen kwaaltjes en deze keer een beetje ertussenin :)
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  7. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Oh, ik ben stiekem zo jaloers op jullie :oops::oops::oops:
    Geniet van het zwanger zijn zonder kwaaltjes!
     
  8. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de eerste 7 maanden niks gehad.
    Ok me buik ging groeien maar geen 1 kwaaltjes.

    Deze zwangerschap had ik met 6 weken al last van bekken (gelukkig verholpen) met 11/12 weken begonnen harde buiken waardoor ik al sinds nieuwe jaar (16 weken) al volledig thuis zit.
    Plus nog heleboel andere kwaaltjes.
    Dus hier van het ene uiterste naar het andere uiterste.
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  9. ChanelM

    ChanelM Actief lid

    14 dec 2016
    479
    111
    43
    Voor mijn nod had super pijnlijke borsten, zelfs traplopen deed pijn. Op nod was die weg, maar ik was wel echt zwanger. Nu doen ze nog steeds niet pijn, maar ze zijn wel wat groter geworden. Ik had ook geen kwaaltjes nopa niks, behalve dat ik na 5 jaar ziekvrij opeens op nod doodziek was geworden. Was zooo super blij dat ik geen kwaaltjes had ... tot ergens in week6 begon mijn relatie met de wc pot :confused: kan sinds dien niks meer binnenhouden of hele maag inhoud gaat na een uur eruit. Vreselijk. Had ik maar niet zo een grote mond dat ik kwaaltjes vrij was :|:roflmao:

    Ik hoop echt dat deze zwangerschap goed mag gaan van jullie, lees dat er heel wat gebeurd is ❤
     
  10. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Bij mijn missed abortion had ik extreem veel kwaaltjes, zelfs toen het al overleden bleek te zijn. Deze zwangerschap kwamen de kwaaltjes pas laat, vanaf 7-8 weken en een stuk minder heftig.
     
  11. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik had de keren dat ik een vroege miskraam kreeg enorm veel kwaaltjes, voor NOD al, pijnlijke borsten, misselijk, krampjes en nu heb ik positief getest, zit 2/3 dagen voor NOD en voel echt helemaal niks!!! Komt vast nog wel
     
  12. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Hier nog één met weinig kwaaltjes.

    Heb al een zoon van 10 en kwam erachter dat ik toen zwanger was , omdat uiteraard mijn menstruatie uitbleef. Maar ook had ik gevoelige borsten.

    Vorig jaar in november ook zwanger ( helaas missed abortion ) had ik ook hele gevoelige borsten.

    En nu totaal geen gevoelige borsten , alleen wat krampjes in m’n buik af en toe en een soort beurs gevoel in m’n liezen. En ben wel wat sneller moe
     
  13. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik had en heb ook helemaal geen kwaaltjes op heel moe zijn en last van mijn hormonen(emotioneel enz.) na. En af en toe hoofdpijn verder niks. Ik geloofde eerst ook niet dat ik zwanger was of dacht dat het fout was omdat ik bijna geen kwaaltjes heb. Heel vervelend, maar na de eerste echo geloofde ik het wel ;)
     
  14. Crankyberry

    13 feb 2019
    62
    25
    8
    Vrouw
    bij mn eerste was ik alleen moe, borsten hadden nooit pijn gedaan in die zwangerschap terwijl ze wel groeiden.
    Niet misslijk, niks.
    Derde trimester was wel zwaar toen.

    ik kan me voorstellen met zoveel miskramen dat je erg onzeker bent. Ik hoop heel erg met je mee dat het deze keer goed gaat.
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier ook geen kwaaltjes (eerste zwangerschap ook niet). Als ik iets moet noemen ben ik nu wel wat vermoeider dan de eerste keer (heb wel net een verbouwing en verhuizing en een werk piek achter de rug)… en heb ik wat sneller last van maagzuur. Omeprazol werkt prima! Dus nee, het hoeft echt niet
     
  16. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Kwaaltjes zeggen niet altijd iets, maar voor jou is het eerste trimester extra spannend natuurlijk. Ik hoop dat het deze keer goed mag blijven gaan!
     
  17. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw

    Morgen borsten hebben tot de dag van vandaag nog helemaal geen pijn gedaan.... enigste kwaal die ik later kreeg was last van me hormonen in de zin van erg chagrijnig en huilerig. En misselijk naar de 10e week ofzo pas.
     
  18. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Proficiat met je zwangerschap!

    De onzekerheid is herkenbaar hoor. Hier ook geen kwaaltjes, behalve in week 8 en 9 wat krampen en dat was het. Nu week 17 en nog steeds geen kwaaltjes, terwijl alle echo's wel goed waren. De onzekerheid naar de volgende echo blijft ook wel, ook al probeer je positief te blijven. Dus heel normaal.
     
  19. kleinkonijn

    4 mrt 2017
    43
    26
    8
    Vrouw
    Ik heb geen kwaaltjes. Ik ben alleen een beetje moe, maar dat schrijf ik toe aan mijn drukke baan, kleine kindje dat door het huis kruipt en mijn drukke sociale leven. Al kan dat natuurlijk prima een kwaaltje zijn... Ach, ik weet het ook niet :). Vooralsnog dus niet echt ergens last van.
     
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bij mn 1e geen kwaaltjes gehad, in deze zwangerschap wat moeier en meer honger :)
     

Deel Deze Pagina