Ik ben in februari dit jaar bevallen van een gezonde dochter. Nu ben ik weer zwanger maar wat ik vreemd vind is dat ik helemaal geen last van mijn borsten heb, ook zijn ze niet groter geworden? Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik snel al veel grotere borsten en verschrikkelijk jeukerige tepels. Nu bij deze zwangerschap heb ik nergens last van geen jeuk, geen pijn niets ook geen vergroting! Toen ik stopte met borstvoeding ongeveer 1 maand na de bevalling, kwam er nog wel steeds melk uit mijn tepels als ik er in kneep, of onder de douche stond. Kan het hier mee te maken hebben dat ik nu geen last heb van mijn borsten? Omdat de melkklieren nog gedeeltelijk in werken zijn of zo? Ik hoop dat jullie mij wat meer duidelijkheid kunnen geven? Hoor namelijk altijd wel dat vrouwen bij een zwangerschap last hebben van hun borsten. En dat ik dit nu niet heb baart me zorgen
hoi Aylin, elke zwangerschap verloopt anders en het is zeker niet zo dat alle vrouwen last hebben van hun borsten. Sommige vrouwen hebben de hele zwangerschap nergens last van andere hebben alle kwaaltjes die je maar kunt bedenken. Je hoeft je dus absoluut geen zorgen te maken! Mirjam