Eliza is de voedingen helemaal zat, ze wil het niet meer drinken, kan dit kwaad? Ze is nog maar 9 maanden, maar ik krijg de voedingen er niet in! Wil ook niet dwingen.. Iemand tips?
Erg herkenbaar. Lynn heeft dit ook met periodes. En dan heeft ze een periode dat ze best redelijk drinkt. Je zou kunnen proberen om het in een beker of tuitbeker te geven. Of misschien een fles melk vervangen door een bordje pap? Zo krijgt ze toch haar melk binnen. Ik maak er ook geen drukte om (niet meer). Als ze het niet wil, dan wil ze het niet. Ik blijf het wel aanbieden op de vaste tijdstippen.
Ik maak af en toe een shake van de voeding. Staat op www.frisokindervoeding.nl Dit bied ik aan ipv roosvisee. Dit samen met een bord pap, én toetje na de warme maaltijd, zit Glenn op schema.
Hoi Hoi, Hier ook iemand met het zelfde. Damiën drinkt ook bijna niet. Ben nu begonnen om melk water enz uit een drinkbeker te geven en die wil hij wel. Ook het andere eten zoals brood, fruit en avondeten krijg ik er met moeite in. Niet dat ik hem dwing maar probeer het wel gezellig te maken tijdens het eten. Moet zeggen dat ik er steeds tegenop zie als het moment daar is om hem eten of drinken te geven. Het is steeds maar afwachten wat hij neemt en wat niet. Het enigste wat ik wel zeker weet is dat hij de eerste fles in de ochtend neemt. Echt heel frusterend. Maar goed bij mij heeft de beker dus in iedergeval wat geholpen. p.s. ik dacht dat 500 cc inclussief sap en dergelijke het minimum aan vocht was. Groetjes Karin