Geen menstruatie na een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door LiesbethP, 17 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja herkenbaar hoor, het is zo makkelijk gezegd "niet aan denken", maar zo werlt t niet... ik had het de eerste weken van deze zwangerschap, zo gefixeerd en onzeker. Voor een buutenstaander soms onbegrijpelijk maar zo werkt t gewoon helaas, je onbezorgdheid is weg...
     
  2. LiesbethP

    LiesbethP Lid

    20 jun 2019
    26
    3
    3
    Vrouw
    Vroeger leek het op een ander altijd minder erg.. tot je het zelf meemaakt..
    Heel jammer vind ik dat eigenlijk, altijd bang gaan voor echo’s bij een volgende zwangerschap..
    Terwijl ik nu heel gerust was..
    Ik duim voor jou dat alles goed gaat, zie dat je nu over de 12 weken bent..
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  3. LiesbethP

    LiesbethP Lid

    20 jun 2019
    26
    3
    3
    Vrouw
    Ik heb gelukkig mijn menstruatie gekregen.. wil dat ook zeggen dat mijn cyclus dan terug op gang is? ☺️
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Dat is goed nieuws. Het wil niet meteen zeggen dat je weer mooie cyclussen hebt zoals hiervoor (kan wel maar hoeft absoluut niet). Mijn 1e echte cyclus na de miskraam was 21 dagen met spotting rondom de ovulatie. Voor mijn zwangerschap altijd cyclussen tussen de 27-30 dagen zonder ovulatiebloeding. Mijn 2e cyclus was 28 dagen met een eisprong op dag 14, maar wederom weer spotting. Heb nu weer een nieuwe cyclus met een eisprong op dag 15 geen spotting meer gehad.
     
    LiesbethP vindt dit leuk.
  5. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja klopt! Dankjewel, tot nu toe gaat t goed!
    Fijn zeg dat je ongi geworden bent!
     
    LiesbethP vindt dit leuk.
  6. LiesbethP

    LiesbethP Lid

    20 jun 2019
    26
    3
    3
    Vrouw
    Ik heb na mijn miskraam, ik juli 2 keer 2 dagen bloedingen gehad. Nu deze maand heb ik 2 dagen mijn menstruatie gehad. Iemand hier ervaringen mee? Lijkt me echt weinig..
     
  7. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Bij mij was t steeds 3 dagen bloedverlies na mijn missed abortion. Korte menstruaties dus (heb er 2 gehad en toen zwanger). Miss kun je ovulatietesten doen om te kijken of he wel ovulaties hebt?
     

Deel Deze Pagina