Geen misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AnnekedB, 25 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Hallo dames,

    Ik ben nu vijf weken + 4 dagen zwanger en ik maak me een beetje zorgen. Ik heb last van mijn borsten, krampjes in mijn baarmoeder, opgeblazen gevoel (winderigheid :oops:) en heel moe. De misselijkheid is ver te zoeken en heb daar totaal geen last van in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap. Zijn er meer dames die hier last van hebben?
     
  2. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.574
    971
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    De misselijkheid kan ook nog komen, dat had ik bij mijn dochtertje ook pas met 7/8 weken. En misschien ben je een van de gelukkigen en krijg je het helemaal niet! Niet iedere vrouw is per sé misselijk hè :roflmao:
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  3. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Ow echt! Ik ben benieuwd of het nog gaat komen dan. Bij mijn eerste was ik vanaf begin af aan misselijk (en met name in de avond) tot een week of 15, daarna werd het beter. Wel goed om te weten dat het eventueel nog kan komen ;). Thanks voor je bericht!
     
    nosilla vindt dit leuk.
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Maak je geen zorgen hoor:) ik ben bij mijn dochter helemaal niet misselijk geweest:) was echt heel fijn! Bij zoon was ik zoo misselijk dat ik aan de medicatie ging.
    Bij deze zwangerschap wel wat misselijk geweest maar niet hoeven over geven ofzo. Elke zwangerschap is anders.
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  5. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    :DOw echt! Ik ben benieuwd of het nog gaat komen. Bij mijn eerste was ik vanaf begin af aan misselijk tot een week of 15, daarna wer
    thanks! Dat helpt enorm! Geeft wat rust om verhalen te horen waarbij men niet misselijk is geweest :D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  6. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Voel je gezegend als je niet misselijk bent. Ik ben bij beide zwangerschappen nauwelijks misselijk geweest, terwijl mn eerste zwangerschap zelfs een tweeling betrof.

    Fijne zwangerschap toegewenst!,
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  7. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.289
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Maak je geen zorgen. Ik ben bijna 14 weken van ons eerste kindje en pas 1x overgegeven. Maar denk dat dat kwam door de migraine die ik had ook haha. Echt misselijk ben ik ook niet geweest (en maakte me ook helemaal gek daardoor..) maar elke keer een goede echo tot nu toe gehad dus ja, zal wel goed zijn dan :)
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  8. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Geen zorgen ik heb geen enkele klacht gehad mijn vorige zwangerschap op zere buik na vanaf 36 weken. En wel een gezonde dochter.

    Ook nu alleen vooral moe soms even hoofdpijn en krampen. Maar zeker niet misselijk. Je kunt de dans ook gewoon ontspringen :D
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  9. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Oh echt? Oh ik hoop zo dat ik bij mijn volgende zwangerschap deze een keer mag doorlopen zonder misselijkheid :D
     
    AnnekedB en Rosy90 vinden dit leuk.
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha ja echt! En blijkbaar maken jongens mij erg misselijk:p bij dochter echt niet misselijk geweest en bij dit meisje maar heel even wat gelijk over ging na wat eten:)
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  11. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Thanks voor de reacties! En indd ik moet me zeker gezegend voelen omdat ik niet misselijk ben. Elke keer als vrouwen zeiden tegen mij ik ben niet misselijk dacht ik; hoe kan dat nou? Ik was kapot misselijk bij mijn eerste zwangerschap! Ze moeten vast liegen hahaha en blijkbaar logen ze helemaal niet. Ik krijg een koekje van eigen deeg :roflmao: want blijkbaar hoef je indd niet misselijk te zijn :eek:
     
  12. MFE

    MFE Actief lid

    23 mei 2016
    396
    207
    43
    Hier ook 2 zwangerschappen en niet misselijk. Ja dat is heel fijn maar het maakt ook onzeker. Zit alles wel goed etc? Zeker in mijn geval na een miskraam. Maar heb nu twee prachtige meiden. Volgens mij is de helft ofzo niet echt misselijk alleen die verhalen hoor je gewoon minder omdat met misselijk zijn de impact veel groter en duidelijker is. Fijne zwangerschap
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier bij beide niet misselijk geweest, heb toch 2 prachtige dochters :)
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  14. AnnekedB

    AnnekedB Bekend lid

    7 feb 2020
    503
    527
    93
    Vrouw
    Wat fijn dames! Heel fijn deze reacties te lezen. Het maakte me redelijk onzeker om niet misselijk te zijn. Ik vergeleek het ook met mijn eerste zwangerschap, wellicht moet ik daar mee op houden ;).
     
  15. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.289
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik dacht ook dat het iets normaals was tijdens een zwangerschap, elke ochtend boven de wc pot... dus toen ik dat niet had dacht ik ook echt, dit kan niet goed gaan, dit klopt niet. Maar mijn babytje groeit gewoon en alles zit er toch echt op en aan :) ik heb ook velen in mijn omgeving gevraagd en bijna niemand was misselijk in de zwangerschap.. denk dat het ook pas geschreven word als het slecht gaat, positieve dingen worden niet zo snel geschreven :p
     
    AnnekedB vindt dit leuk.
  16. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Het is ook wel bijzonder dat het per zwangerschap zo verschillen kan. En wie weet komt het nog ;)

    Wel grappig te lezen dat veel niet misselijke dames een dochter kregen :o:
     
  17. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.289
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Haha heel stiekem hoop ik op een klein meisje xD een gezonde jongen is natuurlijk ook helemaal goed maar als ik echt een keuze had zou ik zo graag een kleine mini-me willen. Tot nu toe 1x overgegeven haha, verder niet echt misselijk geweest :p
     
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha dat is toeval, al weet ik het niet zeker. Mijn moeder heeft twee dochters en een zoon en was bij alle drie niet misselijk dus dat kan ook:)
     
  19. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Tuurlijk is gezond zijn het belangrijkste maar een 'wens, droom ,beeld' (geef het een naam ) hebben de meesten wel denk ik. Hier al een dochter waarbij ik nooit een kwaaltje heb gehad. Tot nu toe alleen moe en wat krampen gehad... ben benieuwd. Willen jullie het geslacht straks al weten ?

    Ja dat zou inderdaad vast toeval zijn maar viel mij zo op. En ook hier toevallig niet misselijk of iets bij mijn dochter en mijn zus 2x ziek en 2x jongetje ;)
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  20. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    En het baker praatje is juist toch dat je misselijk bent bij een meisje?:p haha ach in baker praatjes geloofde ik sowieso al niet.
     

Deel Deze Pagina