Geen ontrekkingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dientje, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Dames,

    Wij gaan nu voor ons 2e kindje. De eerste week van mijn pilstrip heb ik 2 pillen geslikt en daarna was ik 3 pillen vergeten omdat we een lang weekend weg gingen en ik de strip thuis was vergeten.

    Daarna heb ik 6 pillen geslikt en daarna (afgelopen zondag) hebben we besloten gewoon nu al te stoppen met de pil. Ik wacht nu op de bloeding maar het wilt maar niet komen, normaal gesproken heb ik hem na 2 dagen al. Na hoeveel dagen kregen jullie je eerste "neppe" menstruatie?
     
  2. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Misschien is testen? Voor het zelfde geld ben je in die 3 dagen zwanger geworden? Dat je toevallig toen ook je ei had?

    Ik zeg maar wat hoor, weet het natuurlijk ook niet zeker:p

    Maaruh als ik diep na denk (slik al 5 jaar geen pil meer) had ik hem ook na 2 a 3 dagen.

    *Edit* lees net pas dat je maar 2 pillen ophad na je stopweek? dan kan je nog geen ei hebben gehad lijkt mij. Maarja misschien voor de zekerheid toch even testen, en anders is het misschien omdat je niet echt je strip hebt afgemaakt op de juiste manier, dat het nu wat langer duurt.
     
  3. Bloem89

    Bloem89 Niet meer actief

    Ik heb vrijdag me laatste pil geslikt, en gisteravond me ontrekkingsbloeding gekregen!
     
  4. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    De kans dat ik nu al zwanger ben is erg klein aangezien de pil je eisprong onderdrukt...of toch... Heb wel sinds gister last van steekjes en krampen en sinds vandaag dat bekende borrelende gevoel maar ik denk dat mijn lichaam een beetje in de war is. Ik hoop alleen dat die bloeding snel komt zodat we aan ronde 1 kunnen beginnen.
     
  5. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor jou en anders optijd aan de bel trekken bij de HA hoor want die laten je ook echt nog lang door modderen. Misschien kunnen ze het dan opwekken. Lijkt me namelijk niet heel gezond als het zo lang duurt. Ik persoonlijk zou het nog een weekje afwachten ofzo.
     
  6. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik wacht het idd nog een weekje af, als het er dan nog steeds niet is, is het wel vreemd.
     
  7. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag nog niks in aantocht? Misschien is dit nou ontpillen... maar volgens mij heb je dan alsnog je ontrekkings bloeding eerst gehad. Aangezien die "nep" is.
     
  8. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Maantje85

    Vandaag is de bloeding eindelijk doorgekomen :) Ronde 1 kan officieel beginnen!!
     
  9. xprissiex

    xprissiex Fanatiek lid

    8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu moet je wachten op je eerste echte ongi na de pil en dat kan soms lang duren. Maar hoop voor je dat je snel aan ronde 1 kan beginnen ;)
     
  10. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik reken deze ronde al als ronde 1, er is altijd kans dat het meteen raak is. Ik ga daar niet van uit hoor maar de kans is er ;)
     
  11. xprissiex

    xprissiex Fanatiek lid

    8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt nu een nep ongi gehad.... Je moet eerst weer een cyclus hebben voordat je echt kan beginnen.... Ik hoop voor jou dat je snel zwanger raakt maar daar kan je niet vanuit gaan.. Zelfs na de pil kan het maanden duren voordat je weer ongi wordt...
     
  12. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Je kan gewoon direct beginnen hoor, je hoeft echt niet te wachten. Ik ben al 3 x eerder gestopt met de pil en heb een zoontje van 5. Ik was erg snel zwanger! Mijn cyclus was ook direct terug naar 28 dagen daarom ben ik zo optimistisch. Het kan altijd langer duren natuurlijk, ga er ook zeker niet vanuit dat ik direct zwanger ben.
     
  13. xprissiex

    xprissiex Fanatiek lid

    8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan direct beginnen ja.. Als jij een eisprong krijgt ;) succes ermee.. Ik mag hopelijk ook snel naar de gyn. Weet ik ook waar ik aan toe ben. Stomme prikpil!!!!
     
  14. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je! Jij ook heel veel succes!
     
  15. Babke

    Babke VIP lid

    24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat je door het summiere gebruik geen onttrekkinsbloeding krijgt. Ik denk dat je gewoon je eerste cyclus gelijk in gegaan bent. Afwachten dus, helaas.
     
  16. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Zie ik voelde het aan mijn water;) Ik denk even vragen hoe het is.....

    En wat betreft je cyclus, even afwachten waarschijnlijk zal je ei rond dag 14? zijn bij een clyclus van 28 dagen, dus dan hard aan het werk. En dan kan het zeker gelijk raak zijn!:D (vergeet de foliumzuur niet he;)) Ik blijf je volgen:D
    Dit word jullie 2de kindje als ik het goed begrijp? Leuk hoor!
     
  17. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja idd we gaan voor ons 2e kindje maar het blijft spannend :) Voor jullie wordt het ook de 2e he?! Leuk! Foliumzuur slik ik al, ovu testen in huis dus ben helemaal voorbereid haha. Jij mag bijna testen zie ik, spannend!!
     
  18. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Haha ja het blijft zeker spannend, zo niet spannender:p Ik denk alles te herkennen, en dat had ik bij de eerste natuurlijk niet;)

    Testen? Ja volgende week, maar ik ga eerst mijn ongi afwachten. Heb al zovaak een witte test gehad, nu pas ik ervoor en vind het zonde van mijn geld. En ik zie altijd wel een streep (in mijn verbeelding:)) En dan maak ik mezelf helemaal gek;)
     
  19. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer zo snel een testje doet en gewoon wacht. Ik hoop dat het voor jullie deze keer raak is!
     
  20. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook heel erg! Nou moet ik zeggen dat we deze ronde echt heel vaak hebben geklust dus ik schat onze kansen hoog in!:D Maarja niks is zeker natuurlijk!
     

Deel Deze Pagina