Paniekkkk Ik heb een koortslip en daar moet ik zo snel mogelijk vanaf! Mijn kleine word volgende week met de keizersnede gehaald, dus voor die tijd moet hij weg zijn anders mag ik helemaal niet kussen Dus wie ow wie... weet een middel dat echt super snel werkt : Groetjes jantina
Een middeltje met zink helpt het beste als de koortslip al is doorgebroken. FF denken.. ik dacht dat het zinolium heet. Dit is speciaal vor een koortslip en droogt het blaasje uit.
Ga beslist niet met die patches van Compeed werken! Daar wordt het veel erger van dan het was. Je moet ze nl. elke zoveel uur verwisselen en dan trek je de blaasjes stuk!!!!! Consequent zovirax smeren en het is volgende week niet besmettelijk meer. Succes meid!
Ja dat is zeer vervelend! Maar gelukkig is de koortslip na een paar dagen niet meer besmettelijk! Ik heb ook altijd last van koortslippen, wordt er gek van. Nu ik zwanger ben nog veel vaker. Zit nu ook weer met een dikke koortslip! Vreselijk! Ennuh, ik kan smeren wat ik wil met van alles en nog wat, maar niks helpt. Groetjes Miep
heel oude tip ! Aluin. dat gebruikte opa vroeger bij het scheren, als het mis ging en er een beetje bloed bij kwam. Beetje aluin erop. Dat droogt de boel lekker in. En da's precies wat we willen bij zo'n koortslip ! Bij mij werkt het super. Bij oa V&D kun je aluin-staafjes kopen. Succes ! Met je koortslip en strakkies met de keizersnede ! Spannend
Hoi Jantina, Ik gebruik die patches van Compeed en als je doet wat er in de beschrijving staat en ze gewoon laat zitten 8 tot 10 uur (komen vanzelf los....) is er echt niets aan de hand. Je kan het alleen niet gebruiken als je al met iets anders hebt gesmeerd. Dus het is het een of het ander. Moet zeggen dat ik het idee heb dat het ,bij althans, veel eerder over is dan normaal en ik voel mij er duidelijk minder "zielig" door. Oh, moet erbij zeggen dat ik dat gesmeer met creme een beetje vies vind omdat je er dan toch aan zit met je vingers en ook niet het idee heb dat het echt helpt eigenlijk. Die aluin-tip ga ik ook eens proberen: wie weet, nog beter dan Compeed. Succes+ groet, Janneke
Dankje wel voor alle tips.. Ik ga morgen even naar de v&d en ga dat middeltje ook halen! Groetjes jantina