Geen pijnlijke borsten meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jenn31, 21 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenn31

    Jenn31 Lid

    19 jan 2021
    14
    1
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik had afgelopen zondag mijn NOD en heb op mijn NOD positief getest met clearblue. Deze gaf aan 2-3 weken. Ik zou nu 4 weken en 4 dagen zwanger zijn.
    Ik had tot gisteren flink last van mijn borsten.
    Nu word ik vanochtend wakker en heb opeens helemaal geen pijnlijke borsten meer en ze voelen ook niet meer zo "opgeblazen" aan. Is dit een slecht voorteken? Of zijn er meer vrouwen die opeens geen last meer hadden van hun borsten?

    Ik maak me een beetje zorgen over het krijgen van een miskraam. We zijn nu al anderhalf jaar bezig met zwanger worden en dit is de eerste keer dat ik ook daadwerkelijk zwanger ben.
     
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.441
    4.870
    113
    Vrouw
    De symptomen komen en gaan! Ik had er de ene dag ook veel erger last van dan de andere dag. En bij deze zwangerschap helemaal geen last gehad.

    Begrijp wel dat je het extra spannend vind, zeker na 1.5 jaar. Hopelijk blijft alles goed gaan!!
     
  3. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Kwaaltjes komen en gaan.. Geen zorgen, het zegt helemaal niks over het verloop van je zwangerschap!

    Het is logisch dat je je zorgen maakt, de eerste weken zijn ook super spannend en onzeker.
     
  4. Jenn31

    Jenn31 Lid

    19 jan 2021
    14
    1
    3
    Vrouw
    Jaaa klopt. Probeer er zo min mogelijk over te denken. Laat ik er maar vanuit gaan dat zolang ik geen bloed zie dat alles goed zit toch?

    Dankjullie voor de reacties
     
  5. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Idd zonder bloed geen vrees. De ene dag voel je meer dan de andere dag.
     
  6. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Nee hoor. Ik had ook echt ene dag niet, of meerdere dagen niet, en erna wel weer!
     
  7. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Bij mij zakte het vlak na nod weer wat af, en was het een paar weken weg, op wat vlagen na. Sinds week 9 - 10 is het weer in volle hevigheid terug
     
  8. Goegalla

    Goegalla Lid

    17 jan 2021
    90
    144
    33
    Vrouw
    Ik snap dat je je druk maakt. Het is ook erg spannend allemaal. Maar de klachten komen en gaan.
    Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger. Afgelopen dinsdag eerste vroege echo gehad, omdat ik vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Mijn eerste zwangerschap was een drielingzwangerschap. We leefden van echo naar echo. Ik snap die onzekerheid, maar probeer het los te laten en vergeet niet te genieten van het wondertje in je buik!
     
  9. DeniseH

    DeniseH Actief lid

    30 nov 2019
    174
    190
    43
    Vrouw
    Heb ik ook gehad hoor. Soms zelfs meerdere dagen aan een stuk geen pijnlijke borsten en dan ineens terug wel. De zwangerschap is zeer goed verlopen en ben ik augustus bevallen van een heerlijk zoontje :)
    Nog veel goede moed tijdens deze eerste slopende spannende weken!
     
  10. Jenn31

    Jenn31 Lid

    19 jan 2021
    14
    1
    3
    Vrouw
    Heel lief dat jullie allemaal reageren. Dit stelt me wel gerust.

    heb nog een vraag. Heb de hele dag gerommel in mn onderbuik. Denk mijn darmen, maar voel het echt heel laag, net boven mijn schaambeen. Kan dat?
     
  11. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Dat kan zeker! Bij mij voelde het ook rommelig, alsof ik elk moment ongesteld ging worden.
     

Deel Deze Pagina