geen pijnlijke borsten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mukkie11, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Hallo allemaal!

    wij hebben een leuk ventje van 16 maanden maar zouden best een tweede kindje willen...we hebben 5 jaar gedaan over zwanger raken en ineens was ik het toch! twee jaar geleden zo'n beetje. ik had toen een week na m'n NOD erg gevoelige en opgezwollen borsten en soms ook jeukende tepels...verder had ik steeds 'n menstruatie achtige zeurende pijn in m'n buik, lage rugpijn, het gevoel veel te moeten plassen. ik was bij vlagen misselijk en had weinig trek maar ook wer honger. later kwamen er andere symptomen bij maar toen wist ik dat ik zwanger was...het voelde gewoon heel anders dan een aankomende menstruatie (afgezien van die pijn in m'n buik)

    nu heb ik weer een vermoeden maar wil nog even wachten met testen aangezien ik me kan vergissen in de dag van m'n eisprong...ik zie niets wat lijkt op een menstruatie en heb weer diezelfde pijn in m'n buik, die ik alleen ken van 'toen'. voel ook alle andere "symptomen" en ben erg moe...wat ik toen ook was...heb alleen totaal geen gevoelige borsten en dat heb ik elke maand voor m'n menstruatie wel!!! zo vreemd! alsof die niet 'meedoen'...(heb bijna 15 maanden BV gegeven...misschien dat dat een reden is...)

    nu heb ik een vraag naar zwangere vrouwen: wie heeft nog meer wel andere symptomen maar totaal geen gevoelige of opgezwollen borsten? of helemaal geen symptomen...?
     
  2. juli10

    juli10 Fanatiek lid

    12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik heb vanochtend positief getest en ook geen pijnlijke borsten:) Alleen af en toe jeuk aan mijn tepels, bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik dit precies hetzelfde. Het hoeft dus echt niet. Succes met afwachten!
     
  3. Jetje76

    Jetje76 Bekend lid

    15 feb 2009
    617
    0
    0
    Bij mijn eerste had ik nog voordat ik een test gedaan had gevoelige borsten en ze werden ook in korte tijd groter.

    Tijdens deze zwangerschap heb ik helemaal geen gevoelig borsten (gehad) en ik draag nog steeds m'n normale bh's (oke, 1 maatje groter).

    Ik hoop dat het raak is!
     
  4. zilla

    zilla Actief lid

    6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even met je mee! Ik ben nog nooit zwanger geweest dus kan het niet vergelijken met een eerdere keer, maar wel heb ik deze ronde totaal geen zere tepels of wat dan ook, terwijl ik normaal gesproken elke ronde enorm pijnlijke tepels heb na mijn eisprong.

    Ben benieuwd of het uitblijven van een kwaal dus ook wat kan betekenen ;)

    Ik heb sinds vandaag ook een hele sterke reuk, ik weet niet wat er bij mij op kantoor zo vies ruikt maar ik heb het nog nooit eerder geroken.

    Wanneer is je NOD?
    Spannend hoor!
     
  5. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Elke zwangerschap is weer anders, ik heb er 3 gehad en alle 3 totaal anders.. waarvan 1 gezond kindje.

    Elke vrouw is ook weer anders haha.
    De symptomen die ik hier vaak zag staan maakte me super onzeker toen ik zwanger was van Jayden, alles wat hun voelde dat had ik niet.. Maar er is wel een gezond manneke gekomen toen:)
    Probeer je niet ongerust te maken en sterkte met afwachten.
     
  6. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    dank voor jullie reacties!

    heb vandaag een testje gehaald en ga morgenochtend testen...ik ben op cvan de zenuwen! m'n buik is net als toen zo gevoelig en heb echt pijn in m'n baarmoeder al een week lang...af en toe is het weg maar dan komt het weer keihard opzetten net als toen ik zwanger was...maar borsten niet eens jeuk, niets! terwijl dat de vorige zwangerschap zo duidelijk was...maar goed kan nog komen mocht ik zwanger zijn! heb ook geen trek in eten en ga af en toe bijna over m'n nek maar kan ook spanning zijn...steeds moeten plassen, ook pijn in m'n (sorry) anus...lijkt of ik steeds naar het toilet moet maar dat is niet zo en m'n darmen zijn ook in de war...oprispingen en een algeheel 'zwanger' gevoel (zoals ik me toen dus voelde!) ik zou niet tesen als ik niet die symptomen had die ik zo herken!

    mocht ik zwanger zijn dan is het 6 november gebeurd en ben ik dus een paar dagen overtijd. ik wilde eigenlijk tot zondag wachten maar iik trek 't niet meer! heb hier een dreumes rondlopen en ik ben helemaal met m'n hoofd bij wat er eventueel in m'n buik gebeurt! dat wil ik niet. als het positief is, dan kan ik er ook voor gaan (was nl niet gepland maar nu ineens wel heel erg gewenst) en dan kan ik wat relaxter doen...dan weet ik iig dat ik zwanger ben (natuurlijk moet ik dan een echo afwachten enz, maar daar vertropuw ik dan wel weer op) ik dacht dat ik niet zo zenuwachtig zou zijn bij een tweede maar ben erger dan toen! ergens wist ik toen dat ik zwanger was en dat gevoel heb ik weer...

    anyway: morgenvroeg testen...ik laat het weten!hoop dat m'n intuitie klopt en dat m'n lichaam me niet voor de gek houdt (ik beeld het me echt niet in...)

    @zilla: hoop dat je beet hebt (ook)!!! ben benieuwd! (wij hebben er 5 jaar over gedaan maar dat is vrij extreem haha!)
     
  7. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    o ja, en zoveel vrouwen, zoveel symptomen! haha!
     
  8. Kayke

    Kayke Actief lid

    13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Toen ik positief testte, had ik ook geen pijnlijke borsten.
    Nu een weekje later, kan ik er niet aankomen! Zoveel pijn doen ze.
     
  9. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.054
    1.164
    113
    Centrum België
    Hi Mukkie,

    bij de eerste ZS had ik rond 4 maanden pas last van pijnlijke borsten gedurende een tweetal weken, deze keer nooit last van gehad.

    Wat ik wel had bij beide keren, was verschrikkelijke krampen gedurende 1 avond (bij 5 en bij 4 weken).

    Ik hoop dat je morgen twee streepjes ziet!!
     
  10. Kayke

    Kayke Actief lid

    13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ik ben nu 4,5 weken zwanger en heb ook nog af en toe vreselijke buikkrampen, precies menstruatiekrampen.
     
  11. Eliesje

    Eliesje Niet meer actief

    Beetje pijnlijke borsten kwam deze keer bij mij pas rond de 8 weken. Erg laat dus. Was vooral vanaf een week of 5 vreselijk moe en misselijk. En koffie moest ik ook niet meer. :)
     
  12. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    dank weer voor de reacties!

    de test zal het uitwijzen...heb iig veel last van m'n buik al zo'n tijd. ik weet nog van m'n zwangerschap toen dat ik dat ook steeds had en dacht: nu naar de wc rennen want ik word ongesteld...! en dan kwam het weer niet...dat heb ik nu ook en steeds willen plassen...ben zo bang dat ik nog te vroeg test maar als ik zwanger ben dan moet het van 6 november zijn, dus ruim twee weken geleden. en heb al een tijd deze symptomen...

    ben vanavond erg emo... maar dat kan goed van de zenuwen (ik word vaak juist tegen m'n NOD erg nukkig en ik ben gauw op de kast. ik laat ook alles uit m'n handen vallen maar nu niet (weet ik ook nog van de vorige keer) ach...ik hou maar op, enige zekerheid is een testje en ik heb nu een clear blue en wil het met ochtendurine doen dan ben ik zekerder...dit wordt een slopend nachtje! (slaap toch al niet zo goed laatste tijd, veel dromen enzo)

    ik laat het jullie weten en gefeliciteerd voor wie zwanger is! geniet er heel erg van!!! (heb ik ook gedaan en ga ik hopelijk weer doen, ondanks de ongemakken enzo haha!)
     
  13. Eliesje

    Eliesje Niet meer actief

    Hou ons wel even op de hoogte he? We zijn nu nieuwsgierig! :D
     
  14. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    En en en en en en ??? :D
     
  15. zilla

    zilla Actief lid

    6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook benieuwd!!
     
  16. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    pffffff wat 'n nacht en nog ben ik in grote onzekerheid!!! ik ging met een half slaapdronken hoofd testen (clear blue plus) en het duurde heel lang voor ik iets zag, teststreep andere teststreep en dacht: dit gaat niet goed, deze test is mislukt en ik heb geen andere!!! had de test omhoog gehouden ipv plat gelegd en de urine ging er niet goed in zeg maar...dom! vervolgens zag ik een heeeeeeel dun (wel blauw maar zo dun dus) streepje verticaal...maar ik ga er vanuit dat het niet positief is, wil mezelf niet voor de gek houden. mocht ik niet ongesteld zijn, doe ik in het weekend (zondag) nog een test maar dan een digi maar, hoef je niet zo te zitten turen naar dat lijntje! m'n vorige test toen ik zwanger was (was ik 6 weken) was zo knallend dat dit erg tegenviel...zucht...was zo zenuwachtig dat ik gewoon bijna overgaf!

    heb een zoontje van ruim 16 maanden en zou de gelukkigste mama op de wereld moeten zijn...het is zoooo'n leuk ventje en we hebben er zooooveel moeite voor gedaan (na 5 jaar ineens geheel natuurlijk gekomen) maar toch voel ik me leeg vandaag...stom he? en zo oneerlijk naar dat kleine mannetje toe...had het niet verwacht dat het verlangen naar een tweede zo sterk was ineens! en het leek ineens ook zo dichtbij...ga je dromen, toekomstbeelden zien...ineens weg!

    ik wacht maar af...en wie weet is het toch zwanger, heb nog een klein sprankje hoop ook omdat er niets van ongesteldheid te bekennen is...maar mocht het niet zo zijn dan zal het wel voor een reden zijn en gaan we er maar eens flink tegenaan hahaha!wie weet dan snel wel dit keer...

    dank voor jullie medeleven!!!
     
  17. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik zou zeggen kijk even bij mijn foto's, was ook een heel dun lijntje van clearblue maar jayden is toen toch echt gekomen :)

    En anders die van kruidvat de 2 voor 5 euro die zijn een stuk gevoeliger.
    *dikke knuf*
     
  18. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Hoi! heb je foto gezien...(leuk mannetje zeg!!!) mijn streepje is nog dunner! kan mezelf niet voor de gek gaan houden maar er zou toch geen streepje te zien mogen zijn, dan zouden alle vrouwen zo in onzekerheid zijn! de keren dat ik niet zwanger was, kwam er ook echt niet (zelfs niet met veel fantasie) zo'n streepje!!! m'n man die niet goed ziet (zeg maar: slecht, met een oog ziet hij helemaal niet) zag het ook...vaag maar het is een streepje en ook blauw niet creme zoals in het hele raampje...foto gaat niet want de camera is stuk hahaha!

    maar goed, als het zo mocht zijn dan is het testje over een paar dagen donkerder...ik ga vandaag zo'n digi test halen van clear blue. ik denk maar: alle testen zijn gevoelig genoeg als je zwanger bent, toch? anders is het gewoon echt niet zo. alleen voelt het dan allemaal wel heel vreemd...die pijn en dat rekken van m'n baarmoeder. misschien is het een bevruchting die niet doorzet. we zien het wel!

    ik laat jullie weten hoe het afgelopen is!

    (By the way: wij wonen in griekenland dus die testen van het kruidvat kan ik niet halen hihi!)

    Thanx! liefs
     
  19. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ben nu 5 weken en een paar dagen zwanger en ik heb NERGENS last van!

    AL mijn andere zwangerschappen wel, nu niets..word je ook onzeker van hoor.

    Alleen heb ik onverzadigbare trek in zuur/hartig/pittig voedsel...en wil ik dat hele dagen eten..

    Maar geen buikpijn, geen rugpijn, geen zere borsten, en niet misselijk.

    Ik ruik ietsjes beter, thats it!

    Ik duim voor je hoor!
     
  20. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ach ja, het schijnt dat de ene zwangerschap totaal anders kan zijn dan de andere! gefeliciteerd en hoop dat het een mooie zwangerschap gaat worden!!! je wil natuurlijk wel wat kwaaltjes hebben om te voelen of je zwanger bent...dat herken ik goed! ik heb die buikpijn als heel karakteristiek gevonden en die heb ik nu weer/nog steeds terwijl de test dus zo vaag was dat ik nog niet zeker ben! ben wel wat rustiger...als het zo is dan is het zo en anders jammer...Maar wij hebben al een kindje dus ik mag eigenlijk niet zeuren vind ik...!

    wens je alle geluk toe!liefs
     

Deel Deze Pagina