Voel me niet aangevallen hoor , daar is meer voor nodig maar voordat je anderen wijst op hun schrijfwijze moet je er zelf ook even op letten want als je het woord stom gebruikt moet het ook terecht zijn ! en nu ben ik er ook klaar mee , ik vind dit zo en blijf erbij ..
Jullie hebben zo'n gezellige blauwe pb knop he! *zou zonde zijn als jullie die zouden vergeten * Elmo
is het misschien een idee om dan alleen in het onderwerp-balkje neer te zetten "schokkend bericht", dan is het aan jezelf om te lezen of je het wel of niet wil lezen en je kunt aan het onderwerp ook niet zien waar het over gaat. het is maar een idee.
dat vind ik wel een goed idee eigelijk, persoonlijk stoor ik me er niet aan dat die berichten geplaatst worden, af en toe met mn neus in de realiteit gedrukt worden is in mijn ogen niet verkeerd. maar dan nog zullen er mensen dat gaan lezen die dit eigelijk niet willen en dan krijg je dit gezanik weer....dus of het echt nut zou hebben
Zal ik Kiki nog maar eens quoten dan? Jullie nog zo veel goede ideetjes noemen nu....maar dit is wat er over besloten is....
Is het dan niet handig als dergelijke berichten niet alleen gesloten maar ook gewoon verwijderd worden? Want ze zijn nu wel gesloten, maar staan nog steeds in de lijst dus je wordt er nog steeds mee geconfronteerd. Dus alleen sluiten lijkt mij een beetje een halve maatregel.
Zo bedoelde ik t niet Natasja, mij persoonlijk stoort t ook niet. Er werd geschreven dat de topictitels zelf ook als schokkend ervaren worden, daar doelde ik eigenlijk op.
Nee dit vind ik ook veel te schokkend! Van "schokkend bericht" krijg ik een schok. Zeer schokkend dat je dit voorstelt.
het is toch nooit goed... gewoon geeeen schokkende berichten meer geen halve hele niks lekker makkelijk lijkt me