Geen slaap, misselijk en duizelig HELP!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Spannend03, 20 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend03

    Spannend03 Bekend lid

    12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik ben nu 30 weken zwanger en zoals de titel al aangeeft verloopt het mij niet helemaal soepel.
    Ik weet dat als mijn contract afloopt ma mijn verlof hij niet verlengd zal gaan worden doordat ik door de zwangerschap al teveel ziek ben geweest.
    Ik heb mijn baarmoeder ontstoken gehad en was toen van week 17 tot 21 ook thuis. Hier heeft dus al een gesprek over plaatsgevonden.
    De sfeer op het werk is door beZuinigingen ook minder geworden en de werkdruk erg hoog.
    Ik twijfel of ik het wel kan maken mi nog weer ziek te melden, maar kan amper Op mijn benen staan zo moe ben ik..
    de dagen dat ik moet werken Slaap ik de nacht ervoor rein maximaal 2 uurtjes. Hierdoor ook snel duizelig en zelfs flauwgevallen van het wekend .
    De dagen dat ik vrij ben is er echter niets aan de hand rn slaap ik ok goed.
    Wat zouden jullie doen?
    Vind het echt erg lastig wat te doen..
     
  2. Suzy85

    Suzy85 Fanatiek lid

    16 apr 2016
    2.233
    2.638
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Kiezen voor jezelf. Dit is niet goed voor jou en de baby. Ik zou me dus ziekmelden.
     
  3. Spannend03

    Spannend03 Bekend lid

    12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    En kan 1 van jullie misschien ook vertellen hoe het gaat met mijn afgesproken verlof? Want ik zou 4 weken van tevoren met verlof gaan en als ik nu dus ziek blijf moet dat dan nog 6 worden? Ik hoor hier erg veel verschillende verhalen over.
    Mijn ouderschapsverlof gaat pas later in namelijk.. dus dan zou ik die 2 weken volop 40 uur moeten werken ..
     
  4. Suzy85

    Suzy85 Fanatiek lid

    16 apr 2016
    2.233
    2.638
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ja dan ga je 6 weken van tevoren met verlof. Maar gezondheid gaat voor toch? Als je zo beroerd bent als je aangeeft, dan kan dat geen twijfelpunt meer zijn toch? En dan moet je kijken met je werkgever of je ouderschapsverlof nog verzet kan worden.
     
  5. Spannend03

    Spannend03 Bekend lid

    12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dat is dan ook idd dikke pech..
    maar aangezien we in een mega bezuiniging en reorganisatie zitten doen ze daar sowieso erg moeilijk over.
    Ik kom dan terug in de zomer vakantie .. dus dan willen ze mij liever goed in kunnen zetten. En ik vind zelf 40 uur nogal veel met een klein hummeltje thuis.
     

Deel Deze Pagina