Geen smiley wel ovulatie pijn??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hopefor2, 2 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopefor2

    Hopefor2 Actief lid

    5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Gebruik sinds een paar maanden clear blue met smileys. Elke maand heb ik een smiley maar deze maand nog steeds niet. gisteren ochtend was het streepje behoorlijk donker en s avonds had ik zo'n aan mn rechter zij denk echt ovulatie pijn. De test van vanochtend was beduidend lichter. kan ik nou tussen eergisteren ochtend en gisterochtend mijn piek hebben gehad? En dat ik over mn piek was gisteren ochtend? vind het maar raar. Koop ik juist deze zodat ik geen gedoe meer heb met streepjes krijg je dit... doe er sowieso morgen nog een. Wat denken jullie?
     
  2. Hopefor2

    Hopefor2 Actief lid

    5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Niemand?
     
  3. Roosje72

    Roosje72 Fanatiek lid

    31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Zou kunnen dat je deze keer een korte piek hebt gehad of dat dit een precies is geweest en de echte piek nog komen moet. Gewoon doortesten. En wat de meesten meiden denken als ovulatie pijn te voelen is vaak het groeien van de follikel met een spurt, dan komt er spanning op je eierstokken.
     
  4. Tallies

    Tallies Fanatiek lid

    30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Ik heb er niet veel ervaring mee, maar in de bijsluiter staat dat je niet naar de streepjes mag kijken. Dus echt alleen naar de uitslag.

    Misschien overstappen op duidelijkere streepjes testen van bijv. Kruidvat?

    Ik had afgelopen zaterdag een smiley smiddags niet meer. En nou vandaag weer een smiley.
    Ben sinds dinsdag op de kruidvat testen over en die zijn een stuk duidelijker omdat je get streepje donkerder ziet worden.

    Misschien helpt dit een beetje...
     
  5. Suus123

    Suus123 Fanatiek lid

    7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik testte aldoor met smiley testen van cb.... Deze maand met action testen, vind ik veel duidelijker en we hebben eitje gevonden en nu positieve zwangerschapstest! Misschien dus even andere proberen? Succes hoor
     
  6. Tallies

    Tallies Fanatiek lid

    30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Super Suus! Gefeliciteerd
     
  7. Simmer

    Simmer Actief lid

    7 sep 2014
    370
    83
    28
    Ik test ook met cb omdat ik met streepjes alleen maar meer ga testen en onzeker wordt en de hele dag bezig met de eisprong. Had vandaag ineens een smiley, 4/5 dagen later dan normaal had vorige week vrijdag ook wel iets van buikpijn en dacht mijn eisprong dus gemist te hebben omdat ik te laat was gaan testen, vandaag laatste test (gister niet getest) en was ineens positief, deze maand ook geen knipperende smiley gezien terwijl het anders steeds wel zo is.. Vreemd maar waar. Afgelopen nacht had in ook weer buikpijn (nachtdienst dus leef ff op rare tijden) dacht dat t kwam doordat ikn ritme weer zo omgooide maar was nu dus ovulatiepijn..

    Succes meid! Hoop dat je je ei nog gaat vinden!
     

Deel Deze Pagina