Ik ben een aantal dagen overtijd en meerdere testen geven negatief aan. Vandaag heb ik er één van kruidvat 2 voor 5 gedaan en deze gaf bovenin een paars stipje? Weet iemand wat dit is?
Ben inderdaad bang dat dit een valse test is... maar het is 2 voor 5 dus ik zeg --> Gooi die 2de er achter aan!!! Hopelijk is die posi!!! suc6
Een stipje lijkt mij ook een valse test ja. Zoals 2g4e al zei: als t goed is heb je de 2de test nog dus nog maar een x testen!!!
Na 5 minuten verscheen er een héél licht dun (paarsachtig?) streepje.. Niet goed op de foto te zien.. Ik test over een paar dagen maar weer denk ik, pff.. spannend hoor!
zo ging het bij mij ook eerst een paar negatieve testen en toen kwam er een dun lijntje te staan... spannend. Knap dat je pas over een paar dagen weer gaat testen, ik testte elke dag!
Nou.. nu ik jullie reacties lees denk ik morgenochtend maar weer even proberen Krijg het er helemaal warm van haha!
Ik heb alleen maandag getest met kruidvat 2 voor 5 en deze was negatief. Vandaag met Clear Blue(+) was ook negatief en daarna weer kruidvat 2 voor 5 en nu dus een heel licht streepje.. Ik ga nog nergens van uit in elk geval!
dus vandaag met cb en kruidvat? Ik zou morgen even afwachten en dan pas overmorgen testen want da is je streepje pas suiselijker eventueel....
Ik dacht eigenlijk meteen het begin van een streepje te zien. Gewoon nog te vroeg om goed te zien. En toen ik het negatief zag vond ik het helemaal duidelijker. Normaal gesproken ben ik niet eens zo'n goede streepjes tuurder geloof ik maar dit zag ik wel! succes!!!
Ik denk dat ik het morgen even bij de huisarts laat testen.. Voor de zekerheid! Ik denk nu niet dat ik tot zaterdag kan wachten!