Innestelingbloeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Loes, Jun 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loes

Loes Actief lid

Apr 1, 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Hallo,

Ik heb deze maand (voor het eerst) duidelijk een innestelingsbloeding gehad, en de week daarna ben ik me ook tamelijk zwanger gaan voelen....Dagelijks rommelende darmen, vreemd gevoel in mijn baarmoeder (soort van kriebel) waar ik zelfs 's nachts wakker van werd, erg misselijk en het gevoel alsof er iest vanuit je maag in je keel drukt. Helaas is het enkele dagen na mijn NOD fout gegaan!

Nou is mijn vraag, gaat een zwangerschap vaak fout als er al wel een innesteling is geweest. Ik was natuurlijk al helemaal happy, en dan blijkt er toch iets fout te zitten.....

En ik heb nog een tweede vraag: betekent het als je weinig bloed verliest tijdens je menstruatie, dat er dan ook maar weinig slijmvlies is opgebouwd en dus een bevrucht eitje moeilijker in kan nestelen?

Liefs Loes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Loes,

het gebeurt vrij vaak dat het al heel snel misgaat in de zwangerschap. Meestal merken vrouwen daar niets van. Ze zijn dan "gewoon" een paar dagen later ongesteld dan anders en merken het niet eens op. Als je weinig bloed verliest zegt dat niets over de kwaliteit van het baarmoederslijmvlies.

Mirjam

3. Loes

Loes Actief lid

Apr 1, 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Hoi Mirjam,

Bedankt voor je antwoorden.

Oke, vrouwen met meer bloedverlies hebben dus niet meer kans om zwanger te raken. Ik verloor de eerste paar maanden na het stoppen met de pil, namelijk minder bloed dan afgelopen 2 maanden. Nu verlies ik weer net zo veel, als voor ik aan de pil ben gegaan. En had direct een innestelingsbloeding. Vroeg me dus af of dat met elkaar te maken had.....Het weinige bleodverlies had waarschijnlijk nog met het ontpillen te maken, maat ik kon me voorstellen dat dat ook een soort van teken is dat je lichaam nog niet klaar/gereerd is voor een zwangerschap.

Liefs Loes

Share This Page