Geen tweeling! :D

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicole23, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
    Hey allemaal,

    Wij hebben vandaag onze echo gehad en het is er zover ze nu kunnen zien maar 1 kindje of hij moet er echt achter gescholen hebben, maar die kans is erg klein.

    Hij bewoog al goed met zijn beentje en het hartje klopte erg sterk.

    Dit is ons tweede kindje en we zijn nu 8 weken. Uitreken datum 23 maart 2008. Over 2 weken moeten we weer trug komen dan gaan we alle andere stappen doornemen als bloedtesten enzo.

    Dus voor de meiden die met ons mee geleefd hebben en advies hebben gegeven bij deze het is er dus 1tje.

    Gr. van ons
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Had ik al begrepen in je andere topic.. ;) Succes verder met je zwangerschap!
     
  3. randi

    randi Niet meer actief

    succes met je zwangerschap nicole en ik wil je niet ontmoedigen maar op onze eerste echo op 8 weken zagen ze der ook maar ééntje en op de echo van 12 weken waren het der plots 2 :D bleek dat het 2de enorm van boven zat waardoor ze het toen niet konden opmerken. was effe verschieten maar nu zijn we er wel blij mee. maar geniet vooral van je zwangerschap zou ik zo zeggen ;)
     
  4. Nicole23

    Nicole23 Lid

    7 mei 2007
    42
    0
    0
    HAHAHA serieus ? Dat meen je niet haha. Nou het ontmoedigd niet hoor meid. Maar dan zou de schrik er wel goed inzitten. Ze heeft idd alleen van beneden af gekeken dus ben benieuwd dan. Eventjes afwachten.

    Gr. ons
     

Deel Deze Pagina