Geen voortekenen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kalush, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nog een aantal dagen en dan is mijn NOD.
    Heb tot nu toe nog geen vreemde gevoelens, anders dan andere cyclussen dan.
    Af en toe best heftige krampen in mijn buik en gevoelige borsten.
    Maar dit voel ik ook als ik gewoon ongesteld moet worden.
    Ik denk dat ik weer opga naar de volgende rond, wordt dan ronde 4.

    Maar goed, nog maar even afwachten.

    Groetjes,
    Kaluch
     
  2. anitaV

    anitaV Lid

    6 jan 2006
    47
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Schoonhoven
    Nou, succes.

    De symptomen lijken ook allemaal zo op elkaar he?

    Liefs Anita
     
  3. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    ik heb ook krampjes en gevoelige borsten weet ook niet precies wat het betekend...............
     
  4. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    @ AnitaV
    Is echt vervelend he dat wachten, maar voor mij is het al vrijwel duidelijk dat het deze ronde ook niet gelukt is, heb vanmiddag echt hevige krampen weer gehad, nou ik mag aannemen dat je dan niet zwanger bent..
    Dus heb me er eigenlijk al bij neer gelegt dat we nog een ronde verder gaan.

    @10uus
    Vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, al moet ik zeggen dat ik tot nu toe de symptonen nog aardig weet te onderscheiden.
    Ik duim voor jullie (en tegen beter weten in ook nog een beetje voor mezelf)

    Groetjes
    Kaluch
     
  5. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Succes, die laatste dagen zijn altijd het ergste!
     
  6. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Ja, echt vervelend dat wachten....
    En inderdaad lijken de onge-kwaaltjes en zwangerschapskwaaltjes zo op elkaar.
    En soms heb ik ook het idee dat als je er heel erg op gaat letten je dingen juist gaat voelen omdat je het zo graag wilt.
    Ik zit nu ook in ronde 3 en hoop dat het raak zal zijn.
    Wat je krampen betreft, ik heb ook vaak gehoord dat je last kunt hebben van krampen in de eerste fase vd zwangerschap. Ik zal voor je duimen!
     
  7. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi allemaal!

    Ik zit ook in ronde 3. Dat is dus al 3 x ronde 3 in één topic. En 3x is scheepsrecht toch? Hoop dat we alledrie geluk hebben...! Ik moet ook nog een paar dagen wachten. Normaal rond deze tijd heb ik gevoelige borsten, maar nu nog helemaal niets. Je zou denken dat het dan niet zover zou zijn, maar aan de andere kant.... De vorige twee cycli met gevoelige borsten was het ook niks!!!! Ik had eigenlijk verwacht dat het allemaal best snel zou gaan. Ben al tijden niet meer aan de pil, dus van ontpillen heb ik ook geen last.
    Nou ja, erg spannend weer en ik hoop het beste voor ons allemaal.
    Zullen we elkaar in dit topic op de hoogte houden?

    groetjes van
    Suzan
     
  8. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik merk dat elke maand weer anders is kwa kwaaltjes.
    Ik zit nu in de vierde ronde.

    @Suzan, onpillen geld voor mij ook niet en tot zover is het ook nog niet gelukt!

    groetjes Anna.
     
  9. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

    Bij mij nog steeds geen voortekenen.. En temp was vanmorgen nog steeds hoog, dus ongi is nog niet onderweg. Had uitgerekend dat morgen NOD is, maar zou ook woensdag kunnen. Als morgenochtend de temp nog steeds hoog is gooi ik er denk ik een testje tegenaan. Misschien nog een beetje vroeg, maar morgen is een hele belangrijke dag, dan komt m´n beste vriendin terug van haar wereldreis. En tja, misschien brengt dat geluk (hoe bedoel je bijgelovig!?)
    Succes nog allemaal!

    Kalush en Anita V: hebben jullie al getest? Ben benieuwd!!!

    groetjes
    Suus
     
  10. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    suc6 meiden ik ga voor jullie duimen :D
     
  11. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Vandaag is mijn testdag, nog geen :evil: :evil: te zien, of te voelen.
    Ik wacht nog even met testen, mijn langste cyclus die ik had was 35 dagen, daar wacht ik dus nog even op.
    Heb de afgelopen week heel wat steken in mijn buik gehad, soms best heftig.
    Ook waren mijn darmen van slag, maar dat kan ook komen omdat ik bij de Mac donalds heb gegeten :) :)
    Voor de rest pijnlijke borsten en tepels...
    Ook af en toe last van duizeligheid.

    Mijn gevoel zegt me dat ik niet zwanger ben, waarom weet ik niet.. maar anders had ik me toch wel iets anders dan anders gevoeld, en dat heb ik niet.
    De komende ronde zal er denk ik niet zoveel van klussen komen, omdat we nu in ons nieuwe huis gaan klussen..
    Nou we zullen zien, ik duim voor jullie!!!

    Groetjes Kalush
     
  12. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    He, hou ons op de hoogte hoor!
     
  13. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het Kalush, spannend hoor!
    Wel verstandig dat je dan even langer wacht met testen voor het zelfde geld heb je inderdaad een cyclus van 35 dagen en heb je een latere eisprong en als je nu zou testen is de kans groot dat je negatief test!

    Zou voor je duimen, succes!

    Groetjes Anna
     
  14. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Spannend Spannend allemaal, ik hou jullie in de gaten... en mezelf ook natuurlijk :) :) :)

    Ik heb vorrige week veel laste gehad van krampjes ed maar vanaf gisteren niets meer gevoeld :( Dus ik denk dat ik morgen wel weer bezoek krijg :cry:

    Succes en duimen allemaal, ;)
     
  15. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Vandaag was m´n temp nog steeds hoog, dus even een testje er tegenaan gegooid: negatief... Misschien ben ik te vroeg geweest en kan ik hopelijk over een paar dagen nog een keer testen... Maar voel nog steeds niks, ook geen aankomende ongi...

    Kalush, slim dat je nog even wacht met testen, wel knap hoor, dat het lukt! Zo te horen heb je toch wel wat bijverschijnselen... Hoop het voor je!

    Werkze allemaal vandaag!

    liefs
    Suzan
     
  16. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    Ik wil eigelijk zo lang mogelijk wachten met testen
    Dit ivm eerdere teleurstelling
    Maar ben zooooooo nieuwschierig en toch durf ik niet
    Maar vandaag stond ik onder de douche werd ik ineens duizelig
    Toen ik vanmorgen mijn boterhammetje ophad werd ik kotsmisselijk
    Van mijn :evil: :evil: is nog niets te bekennen
    Ik hoop dat ik het nog ff volhou
     
  17. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier nog steeds geen :evil: :evil: te zien.
    Maar goed, wat niet is kan nog komen, ik ga me (nog) niet gek maken, maar ik moet toegeven dat het me de laatste dagen wel door het hoofd heen maalt.
    Ik wil ook net als Lovely zo lang mogelijk wachten met testen, al wordt dat wel moeilijk.
    Als ik nog geen duivels gezien heb voor het weekend, dan ga ik toch echt testen.
    @ Suzan jammer dat je test negatief was, maar ik duim voor je dat dit toch een positieve gaat worden!!
    Dit is een vruchtbare maand heb ik bij de NOD lijst wel gezien, dus het moet ons ook lukken!

    We gaan een spannende tijd tegemoed, iedereen heel veel succes, en ik duim voor jullie, en ook voor mezelf!!

    Groetjes Kalush
     
  18. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

    Ik ben nieuw hier, en ook in maand 3 ! Dit weekend zal mijn menstruatie beginnen ... of niet ...
    Ik heb wel last van gevoelige borsten, meer dan de eerste twee maanden. Ook heb ik het gevoel dat ze meer gezwollen zijn. Echt pijn doen ze nog niet, we gevoelig als je ze aanraakt. Ik ben sneller moe, heb last van krampjes en vanochtend was ik misselijk.

    Maar ... helaas kan dat net zo goed duiden op een menstruatie ... zo verwarrend. En ik zou dolgraag zwanger willen zijn. Ik denk dat je dan ook misschien wel dingen voelt die er eigenlijk niet zo zijn.

    Wel leuk om te lezen dat zo veel meiden in maand 3 zitten ! Ik hoop dat het voor iedereen snel goed zal uitpakken !
     
  19. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben nu 4 dagen overtijd...
    Ik wil nog niet testen omdat men zegt dat je beter een weekje kunt wachten ivm betrouwbaarheid..
    Maar ik ben moe...pijnlijke borsten..en buik krampjes onder in mijn buik de hele dag door..en af en toe komt er misselijkheid opzetten..

    Ik ben eigenlijk zelf nog steeds een beetje perplex...alhoewel wij weten dat de mogelijkheid er in zit..had ik me er nog op voorbereid dat het echt zou gebeuren...zo snel al..maar goed wie weet is er wat anders aan de hand dat kan ook..
     
  20. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Je heb wel de symptonen, nou maar hopen dat ze bij de zwangerschap horen en niet bij de komende :evil: :evil:

    Ik hoop voor jou op goed nieuws, hou je ons op de hoogte?

    Groetjes Kalush
     

Deel Deze Pagina