Het einde van de ziekenhuispreiode begint in zicht te komen. Vanochtend hebben ze uitgesproken (kinderarts en verpleging) dat ze ernaar streven dat ik Kyan einde deze week (zaterdag of zondag) mee naar huis zou kunnen nemen. Wel moet ik niet teveel hopen om teleurstellingen te voorkomen, maar als Kyan aan gata komen en aan zijn geboortegewicht zit en drinkt zonder sonde en niet teveel laat staan en dus geen sonde meer nodig heeft dan zou het kunnen gana lukken. We moeten dus per dag blijven kijken, maar het is al positief dat ze dit uitspreken nu. Kim: die megadikke enkels ken ik. Ik heb er nu nog steeds last van. Wel in de gaten houden hoor dat je geen hoofdpijn krijgt en andere verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging. Zou een teken daarvan kunnen zijn namelijk. Verder heel veel succes met alles. Ik ga weer snel naar Kyan toe.
Super dat hij misschien mee kan naar huis!! Daar gaan we voor!! K moet woensdag naar vk dus zal k t eens is vragen allemaal!! Heb sinds deze week beetje last van vermoeide voeten steeds en k ben dan erg blij als k zit! Blij ook als de verhuizing er 100% opzit! T schiet aardig op, maar we zijn er nog niet!!! Alles uitpakken en doen... Men wat een werk zeg..!!! Vandaag vanaf 10.30 uur werken tot morgen 1700uur.... Pff jeeeetje miena! Heb geen zin -.-' Succes met je iui meissie!!!!
Succes met de IUI. Hopelijk gaat je wens nu echt uitkomen. @kim: IK ben benieuwd wat de vk gaat zeggen. Misschien dat ze ook gaat zeggen dat je het rustiger aan moet gana doen en meer ana jezelf moet gaan denken. Dat is toch wel heel erg belangrijk tijdens de zwangerschap. @all: Ik heb Kyan gisteren toch nog onverwacht mee naar huis mogen nemen. Ik ben super blij maar ik vind het ook rueze spannend. Gelukkig gaat het goed allemaal en kan ik terugvallen op mijn beste vriendin en verder volg ik maar zoveel mogelijk mijn gevoel. Morgen heb ik voor het laatst couveuse-nazorg en dan is het echt helemaal aan. Ik was trouwens vandaag officieel uitgerekend.
Super zeg dat ie mee is!!!! Hoe gaat het nou??? Wat heerlijk!! Ja naja en in princiepe doe ik heel rustig!! Tis niet zo dat ik heel erg druk ben ofzo! Ik neem mn rust echt wel heel erg!! Ach morgen ff met de vk over hebben!!
Zo, ben ik weer. Weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst wat geschreven heb. Spannend Monica. Mijn duimen draaien! Doe je IUI zonder hormonen trouwens of met? Sorry als ik er misschien overheen gelezen heb. Succes deze wachtweken in ieder geval. Stomme vraag maar beleef je het nu wel anders dan de vorige keer? Dus bij je eerste kindje? Ben ik wel benieuwd naar namelijk. Hoe was het bij de VK, Kim? Ik moet ook rustig aan doen. Heb enorm veel harde buiken. Daarbij geef ik nog altijd iedere ochtend over en is de verwachting dat dat niet echt minder gaat worden. Nu ben ik zo moe dat ik toch wel moet uitrusten, scheelt weer. Maar verder alles goed met jullie kleintje? Fijn dat je nu je zoontje bij je thuis hebt, Monique. Ben benieuwd hoe het met je gaat! En hoe doet Kyan het? Hier gaat het dus z'n gangetje. 31 weken nu, ben wel aan het aftellen. We zijn dus getrouwd op 12-6 en daarna op huwelijksreis geweest. Was fijn. Vorige week de wagen binnengekregen, staat nu in de woonkamer te pronken. Ben vandaag ook begonnen met wassen en mijn man (oeh, dat is wennen ) heeft de laatste kleur op de muren gedaan. Ziet er leuk uit. Ik wilde vanavond al wat gaan stofzuigen en rommelen enzo maar heb erg veel last van de warmte helaas. Verder gaat alles dus z'n gangetje. Vandaag de groei-echo gehad. Helemaal op schema. Nu om de twee weken naar de VK. Vorige week had ik een extra afspraak en hebben we geboorteplan besproken. Mijn man en ik hebben best een duidelijk plan gemaakt dus dat neemt mijn enorme angst ook een ietsiepietsie weg. Maar uiteindelijk zal ik gewoon echt blij zijn als het kleine hummeltje op mn buik ligt....
@ ronja ja ik doe het zonder hormonen heb alleen een pregnyl spuit gezet voor de eisprong dit is echt heel anders voor mij ik ben er veel relaxter onder als toen met maaike. we hebben nu ook de instelling een tweede zou leuk zijn maar als het niet lukt zijn we gelukkig met al een mooi kindje ik heb alleen bij het geertgen gezegd als ik dit keer niet zwanger ben ga ik weer ivf doen en dan ga ik doneren voor een andere toekomstige mama
hou jezelf goed in de gaten met de harde buiken 31 weken alweer en fijn dat de kleine het goed doet raar is dat he het kamertje klaar dan loop je naar binnen en dan weet je dat daar over een paar weken je kindje mag gaan slapen zorg dat je extra hydrofiel luiers in huis hebt die gebruik je heel veel
hey meiden, Hoe is het hier? Hier gaat gaat alles volgens mij wel prima! voorderest weinig bijzonderheden. word steeds vermoeider maar niet dat ik er echt last van heb ofzo. het zal er wel bij horen. verder gaat het allemaal wel prima. geen zin meer om te werken.... pff.. haha maargoed, we zullen nog ff moeten vol houden een week of 10 Groetjes!
Hey Meiden, Hoe is het hier? erg rustig zo te zien!! bij ons gaat alles zn gangetje. buik begint nu een beetje te groeien! en heb al ongelooflijk veel zin in de bevalling ik weet het ik moet voorlopig nog ffkes wachten! vandaag aanbeland bij de 26 weken! dus het schiet nu wel echt al op! nesteldrang heb ik echt al heel erg! alle kleertjes zijn al compleet en gewassen in dr kast! alleen dr bedje enz. moet ik nog verschonen maar dat doe ik wel echt pas in mijn verlof voor de rest...... pffff.. nog 14 weken als alles goed blijft gaan.. heb er zin in! hoe is het met jullie allemaal???