gefrustreerde baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bive, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Ha meiden,

    Kim kan al twee maanden omrollen van rug naar buik. Dat gaat de hele dag door.........maar terugrollen ho maar! Ik ben dus de hele tijd bezig haar terug te draaien en hup.....daar gaat ze weer. Ik laat haar echt wel tobben, maar ze wordt alleen maar bozer en driftiger en gaat steeds harder huilen omdat het niet lukt. Ook wil ze van alles pakken, maar dat lukt ook niet. Ze kan namelijk niet zitten, tijgeren of iets anders..........ze wil zoveel, maar kan het niet........Soms lijkt het wel of ze gefrustreerd is. Herkennen jullie dat?
    Groetjes Bianca
     
  2. kristel

    kristel Niet meer actief

    Ja hoor, heel kerkenbaar. Hoelang deze periode duurt verschilt erg per kind. Mijn zoontjes hadden er ook af en toe last van en mijn dochtertje bijna niet. Zodra ze sterk genoeg zijn om het langvol te houden of zodra ze terug kunnen rollen gaat het over.

    Vaak laat ik ze ook wel even en komen ze er zelf toch nog wel uit. Hun gejammer is meer frustratie dan een vraag om geholpen te worden.

    Terugrollen kan je misschien bevorderen door een speeltje voor haar neus te houden en die langzaam naar links of rechts van haar af te schuiven, dan willen ze het soms volgen en draaien ze vanzelf terug. Mijn dochtertje gebruikt ook vaak de spijlen van de box als hulpmiddel.
     
  3. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ha ha herkenbaar. Gelukkig heeft het hier maar een dikke maand geduurd voordat ook buik naar rug weer lukte! maar inmiddels wil Nick amper meer op zijn rug liggen en is hij driftig op zoek naar de kruipbeweging. Ook deze periode heeft zijn vermoeiende dingen, maar de hele dag je kind omrollen is erg vermoeiend, ik weet het....Sterkte...het gaat over.
     
  4. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    O, Kristel, dat van het speeltje ga ik morgen eens proberen..........
     
  5. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Bive: Hier ook precies hetzelfde hoor! De tip van de speelgoed helpt idd wel goed, totdat ze er genoeg van heeft gehad ;)
     
  6. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ook hier herkenbaar, ligt ze in haar bedje, opeens een boos huiltje omdat ze weer op haar buik ligt! ik ga dat ook maar eens proberen met het speeltje!.
     
  7. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dus die dochter van jou draait al? Hier nog niet eens pogingen.... :(

    Marian
     

Deel Deze Pagina