Gehandicapte jongen al drie jaar vastgebonden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zonnebeertje, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik denk niet dat het zo zwart/wit is of dat de media het doet voorkomen. Daarom ga ik ook niet oordelen over de zorgverleners. Tuurlijk is het beter dat iedereen bewegings vrijheid heeft maar denk niet dat een goede 'hulpverlener'zo'n jongen vast maakt voor de lol. En aangezien het op het nieuws was dat alles verder in orde was en er geen regels zijn overtreden door het tehuis is het misschien niet zo erg of dat het lijkt.
    Plus ik hoorde dat het met de instemming van de moeder gebeurde en hij al langer zo 'leeft' als het echt zo erg was had die moeder eerder aan de bel moeten trekken en niet naar drie jaar. En naar mijn weten is het door een ex-werknemer naar buiten gebracht dan had die het ook wel 3 eerder kunnen melden.

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Toevallig is nu net de instelling en die jongen op ned. 2 op tv.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heel sneu:(. Maar ik hoop dan maar dat er geen andere oplossing is wat me trouwens sterk lijkt.

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik zie net een fout in mijn bericht ik had geschreven met instemming van de moeder en dat heb ik verkeerd en dat weet ik dus niet zeker. EEn familielid werkt ook in zo'n instelling en die zegt dat het niet zomaar gebeurt zonder instemming van de ouders.

Deel Deze Pagina