Gekantelde baarmoeder en buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Milou94, 8 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou94

    Milou94 Fanatiek lid

    2 sep 2021
    1.293
    1.104
    113
    Vrouw
    Wie heeft of had er nog meer een gekantelde baarmoeder (naar achteren)? En met hoeveel weken zagen jullie een buik? Of voelde jullie de baby?

    Ik ben nu 12 weken en er is nog niet veel te zien :o:
    De echo’s moeten ook nog steeds inwendig en dan nóg is het een hele kunst om de baby goed in beeld te brengen. Hopelijk is dit volgende week met de 13 weken echo wat makkelijker!
     
  2. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.512
    1.672
    113
    Hier ook naar achter gekanteld! Moest inderdaad ook echo inwendig. Uiteindelijk had ik wel vrij snel een buikje en maakt het geloof ik niet zoveel uit wat betreft dat. Zodra de baby groeit dan kantelt de baarmoeder gelijk weer naar buiten (werd mij verteld). Mijn buikje begon dan ook rond de 16 weken en daarvoor vooral darmenbuikje;)
     
  3. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Hier geen gekantelde baarmoeder, maar pas sinds 1,5 week begint mn buik echt te groeien.
    Natuurlijk merkte ik daarvoor dat mn buik wel iets groeide, maar niet heel erg.
    Nu is het ineens wel duidelijk een babybuikje, dus pas met 25 weken dat mn buik echt begon te groeien.
     
  4. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Duurde heel lang, bij beide kinderen. Week of 20. Eerder leek het gewoon alsof ik teveel had gegeten :roflmao: en toen het zover was was het mega bescheiden. Pas op het einde maakte ik een groeispurt.
     
  5. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.401
    113
    Vrouw
    Hier ook gekantelde baarmoeder maar buik groeide altijd enorm snel nu ook alweer.
    Met echo’s is idd wel wat lastiger want heb ook nog hartvormige baarmoeder haha..
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Even los van de baarmoeder: Hoe is je bouw? Dat speelt vaak ook mee. Mijn vriendin was erg slank en had veel buikspieren. En bij haar zag je het echt veel later. Ze was ook vlot weer in model na de bevalling.

    Ik heb meer buikvet en geen buikspieren dus hallo buik :roflmao:
     
  7. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Hier zo rond de 16 weken begon het een beetje. Bij de eerste duurde het tot zeker 26 weken voordat mensen het voorzichtig durfden te vragen. :p
    Ik heb een gekantelde baarmoeder en ook nog eens lang en smal. Qua hoogte liep ik dus altijd zo’n 4 weken voor op de groei, maar dat zag je dus niet naar voren. Taille was wel snel weg :rolleyes:
     
  8. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Ik heb geen gekantelde baarmoeder, maar bij mij zag je met 20 weken bij de eerste nog bijna niet. Daarna ging mijn buik wel heel hard groeien. Dus dat je nu nog niets ziet, is niet heel gek hoor, volgens mij.
     
  9. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.922
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik dacht dat bijna iedere vrouw een anteversie heeft, dat is naar voren gekanteld. Naar achteren schijnt heel weinig voor te komen en dan vooral bij Aziatische vrouwen. (Aldus echoscopiste)
    Ik geloof dat hij inderdaad vanzelf verplaatst tijdens de zwangerschap. Hier kwam t buikje al rond de 14-15 weken bij de eerste. Nu pas 8w dus nog niks spannends haha.
     

Deel Deze Pagina