gekolfde voeding weigeren

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Novy4, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novy4

    Novy4 Actief lid

    21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Hoi ,

    mijn zoon Luuk is net 6 maanden en ik geef nog volledig borstvoeding .
    Vandaag had ik een afspraak en bleef Luuk bij mijn buurvrouw waar hij bekend is , enige verschil vandaag was dat ik gekolfde voeding meegegeven had voor het geval hij een voeding wil . een verse van gisteravond en een ontdooide ( samen 200 ml )
    uit een flesje drinken gaat goed , afglopen dagen heb ik hem af en toe een slokje water gegeven ( ja ik ken het advies maar heb een prima productie dus ben er niet zo bang voor dat dit ten nadele van de bv zal zijn :)

    echt heeft hij nog nooit een gekolfde voeding uit een flesje gehad en daar liep mijn buurvrouw vandaag dus tegen aan , beetje paniekerig belde ze mij op en hebben we bedacht dat het dan maar met een lepeltje moest , ook dit spuugt hij gewoon uit , gemend met een boterham zelfde verhaal :$ dus hij heeft van 8 uur tot 11:30 niet gehad

    ik zelf heb het ook nog geprobeerd maar hij spuugt de gekolfde voeding met een vies snoetje uit daarna live gevoed en dat heeft hij toen gulzig gedaan ( totaal 35 minuten )

    mijn dochter heeft dit ook gedaan en als ik werkte gaf de oppas of papa dan kunstvoeding

    wat kunnen we nog doen om hem toch een voeding binnen te laten krijgen de volgende keer als het weer voor komt ?

    ( luuk weegt trouwens 8500 gram dus zal niet snel afvallen neem ik aan :) )
     
  2. Heidi Akkers

    Heidi Akkers Fanatiek lid

    30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

    Door omstandigheden niet eerder kunnen lezen hier. Hoe is het gegaan?
    Soms verandert de smaak van moedermelk na invriezen en ontdooien. Kort verhitten voor invriezen zou een oplossing kunnen zijn. Zoek er op in borstvoeding.com
    SUcces
     

Deel Deze Pagina