gele afscheiding na curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door em3, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    1,5 week geleden ben ik gecurreteerd en sinds een paar dagen voel ik een beetje nat. En soms lijkt het wel of ik in mijn broek pies. Maar nu wordt mijn ondergoed zo vies dat ik inlegkruisjes gebruik. Sinds vandaag is het echt geel slijm als ik afveeg. En ik heb meer pijn in mijn buik.
    Ik heb trouwens amper bloedverlies gehad na de curretage. Wel ben ik weer misselijker. Ik had een partiële molazwangerschap dus daar maak ik me ook zorgen om.
     
  2. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zou gewoon even bellen als je het niet vertrouwd hoor.
    Het is natuurlijk wel zo dat e buik even moet herstellen, maar ik zou gewoon bellen zoals ik al zei. Daar zijn ze voor, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

    Sterkte met je verlies
     
  3. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Bij twijfel of het normaal is altijd bellen voor overleg!
     
  4. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nou, de arts assistent (grrrr) zegt dat het normaal is. Het lijkt wel stopverf wat eruit komt. Ik heb ook gevoeld en mijn baarmoedermond is zo opgezwollen dat hij helemaal mijn vagina in drukt. Het voelt net alsof ik een tampon te lang in heb zegmaar.
    Toevallig belde de vk en die vond het niet normaal dus zij heeft gebeld en de arts assistent zou weer terug bellen... Ach je moet wat te doen hebben.
    Ik lig iig te genieten van mijn schone bedje.
     
  5. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Echt niet te geloven! Ik zou blijven bellen tot je door een arts bent gezien! En dan niet door deze arts assistent! Kom voor je rechten op hoor. Dalijk loop jij met een vette ontsteking. Houdt in ieder geval je temperatuur in de gaten. Sterkte.
     
  6. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ben net thuis van het ziekenhuis. Werd om 1600 gebeld door de assistent of ik er om 16:15 kon zijn. Echo gehad. Daar waren wel wat dingetjes op te zien maar het is onduidelijk wat het is omdat het zo klein is. Daarnaast is er een uitstrijkje gemaakt. Wat betreft de mola mogen we alleen uitgaan van de resultaten vanuit Nijmegen. Die komt vrijdag. En het resultaat van het uitstrijkje maandag. De gynaecoloog belt mij donderdag over de uitslagen. Nou... Rustig afwachten dus toch maar nu.
     
  7. Sannie92

    Sannie92 Niet meer actief

    Nou maar hopen dat je snel duidelijkheid krijgt, want die onzekerheid word je helemaal gek van. Geniet lekker van je schone bedje en dan heb je hopelijk snel je uitslagen! Sterkte xx
     
  8. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Nou gelukkig nemen ze het nu serieus! Hopelijk valt het allemaal mee en zijn de uitslagen goed.
     
  9. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja wat een gedoe. Ben ook wel een stresskip. Als die partiële mola er toch nog gedeeltelijk zit en dus is teruggekomen moet ik meteen aan de chemokuur. Maar voelde me zo beroerd, ik dacht echt 'nu heb ik vast ook nog een ontsteking pfff'. Voel me nu wel een beetje een aansteller en overbezorgd. Nouja. Ik ga deze week iig rustig aan doen.
     
  10. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    En ik ga idd lekker van mijn schone bedje genieten. Desnoods verschoon ik hem om de dag haha. Niks lekkerder dan een schoon bed.
     
  11. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Niks geen aansteller. Een mola is niet niets. Je hebt aardig wat voor je kiezen gehad en misschien nog wat voor de boeg al hoop ik van niet. Als die spanning gaat niet in je koude kleren zitten. Zorg goed voor jezelf!
     

Deel Deze Pagina