gele afscheiding na curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door em3, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    1,5 week geleden ben ik gecurreteerd en sinds een paar dagen voel ik een beetje nat. En soms lijkt het wel of ik in mijn broek pies. Maar nu wordt mijn ondergoed zo vies dat ik inlegkruisjes gebruik. Sinds vandaag is het echt geel slijm als ik afveeg. En ik heb meer pijn in mijn buik.
    Ik heb trouwens amper bloedverlies gehad na de curretage. Wel ben ik weer misselijker. Ik had een partiële molazwangerschap dus daar maak ik me ook zorgen om.
     
  2. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zou gewoon even bellen als je het niet vertrouwd hoor.
    Het is natuurlijk wel zo dat e buik even moet herstellen, maar ik zou gewoon bellen zoals ik al zei. Daar zijn ze voor, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

    Sterkte met je verlies
     
  3. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Bij twijfel of het normaal is altijd bellen voor overleg!
     
  4. em3

    em3 Actief lid

    25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nou, de arts assistent (grrrr) zegt dat het normaal is. Het lijkt wel stopverf wat eruit komt. Ik heb ook gevoeld en mijn baarmoedermond is zo opgezwollen dat hij helemaal mijn vagina in drukt. Het voelt net alsof ik een tampon te lang in heb zegmaar.
    Toevallig belde de vk en die vond het niet normaal dus zij heeft gebeld en de arts assistent zou weer terug bellen... Ach je moet wat te doen hebben.
    Ik lig iig te genieten van mijn schone bedje.
     
  5. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113