Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen. Ben belle en woon in nootdorp. ben 27 en op het moment drukbezig met mn kinderwens. Ik heb vanaf jongs af altijd een onregelmatige cyclus gehad, en dat was helaas niet de gevolg van de pil omdat ik het nooit heb geslikt. Sinds 2 jaar probeer mn vriend en ik zwanger te worden, maar het lijkt maar niet te lukken.. of tenminste niet zoals het hoort te gaan. Ik heb begin van het jaar bijna 2mnd zwanger rondgelopen zonder het te weten, en het eindige helaas in een mk. 2mnd terug deden we weer een test omdat de ongi erg lang wegbleef dit keer. en tot onze blijschap gaf het positief aan. Maar helaas, aangekomen in de zkh kon de gyn niet op de echo zien. Een kleine week later moesten we terug als er nogsteeds geen ongi was gekomen na 3,5 mnd. Hij heeft toen primolut voorgeschreven, en na 3 dagen kwamen de duivels. Wel heel kort, maar ze waren er. Ik moest vervolgens 2x bloedprikken.. 1 op de 3e cd en 1 op mn 21cd. Nou heb ik in de topics kunnen lezen dat het te maken had met Progesteron gehalte, Mn eisprong. Ik moet vrijdag bellen naar de zkh om te horen wat mn gehalte is. Zelf heb ik wel van die hgs testen thuisliggen. Maar jammer genoeg gaf het telkens maar negatief aan. Is het wel handig om mezelf te testen? misschien zijn er meiden die hun ervaringen met mij willen delen. Help..
Hoi hoi, Wat een onzekerheid joh. Ik zou het gesprek met het ziekenhuis afwachten. Wij kunnen niet voorspellen wat de reden is dat je niet zwanger bent. Je bent toch 27 staat in je profiel? Typefoutje in je tekst? Heel veel succes met het gesprek vrijdag! Ik hoop dat jullie gauw meer weten. Elmo