ik vraag me af waar dat vandaan komt, ken het van de 1e ook niet echt... ik heb regelmatig lage buik en rugpijn een soort ongesteldsheidsgevoel. heeft dit met mijn bekkenklachten te maken? of met indalen of is het iets anders waar ik rekening mee moet houden? iemand enig idee?
ik ken het wel, kunnen indalingsweeen zijn of voorweeen, als het regelmatig komt of als je twijfelt, even je vk bellen, ik heb sinds een paar nachten echt heel vaak harde buiken en dat gaat soms ook gepaard met dat zeurende ongesteldheidsgevoel, maar afgelopen donderdag bleek ook dat mijn beebje aan het indalen is
ik heb het ook, het houdt me sinds een nacht of vier uit mijn slaap helaas. ik houd het op indalen en/of oefenweeën. het doet bij mij geen zeer, voelt wel ongemakkelijk. buik een soort ongi-gezeur en rug een zeurend, drukkend gevoel. moet de 23e week naar de vk, ga het dan wel vragen.
Ik heb het ook en mijn vk zei inderdaad dat het oefenweeen en indalingsweeen kunnen zijn. Als het blijft of erger wordt zou ik even je vk bellen.