innesteling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door manon31, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jullie zullen wel denken; alweer een vraag over innesteling:(.
    Maar ik heb echt alle vragen gelezen hierover en daardoor kom ik op de volgende vraag:

Jullie antwoorden dat je een innesteling niet kan voelen. hoe kan het dan dat zo'n hoop vrouwen hem wel denken te voelen? En dan heb ik het over de vrouwen die hem denken te voelen rond de 7 dagen na de eisprong,die achteraf ook echt zwanger bleken en die krampjes of steken voelden en niet een ander vaag iets.

Ik had wel gelezen over innesteling en dacht dat het ook onzin was en dat je dit soort dingen niet kunt voelen. Net als mensen die zeggen de bevruchting te voelen:(.
    Maar nu heb ikzelf dus 7 dagen na de eisprong felle steken( ik moest me gewoon dubbelvouwen) gehad op precies de plek waar ik normaal mijn ongesteldheidspijn voel. Hierna was ik flink misselijk voor een paar uur. ik ben niet ziek geworden ofzo en ik kreeg ze erg onverwacht want ik was gewoon aan het werk. je snapt dat ik nu toch ben gaan twijfelen. Maar als jullie zeggen dat het echt niet kan dan moet het toch iets anders zijn geweest. Misschien mijn shaorma van de avond ervoor:D.

groeten Manon

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi manon,

Haha zou je shoarma inderdaad kunnen zijn geweest!
    Het is inderdaad zo dat sommige vrouwen het 'denken' te voelen.
    Het is niet bewezen dat het kan maar ook neit dat het niet kan.

Ik ga voor je duimen!

Imke

Deel Deze Pagina