Gemeenschap en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje91, 2 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Mischien een stomme vraag..:rolleyes: maar kan je gewoon gemeenschap hebben als je net zwanger bent..?

    Vindt het allemaal nog een beetje "Eng".. het idee zeg maar.. het is allemaal nog zo pril. vroeg me af hoe dat zit, of het kwaad kan of juist niet:D
     
  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Ja hoor dat kan zeker wel. Je zou wel wat kunnen gaan bloeden omdat alles meer doorbloed is maar dit hoeft niet. Ik durfde in de eerste weken niks, haha. Maargoed ik had ook tot week 16 regelmatig onverklaarbaar bloedverlies.

    Nu doen we het soms wel weer, gelukkig geen bloedverlies meer!
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  3. Mommiiee

    Mommiiee Actief lid

    14 mei 2019
    169
    92
    28
    Vrouw
    Ja hoor dat kan en mag gewoon!!
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  4. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ja, dat kan gewoon. Maar als je het te eng vindt, te moe of te misselijk bent, dan is het ook prima om het weer even uit te stellen.
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  5. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Herken het helemaal. De eerste 12 weken moest ik er niet aan denken. Veel te bang dat de kleine frummel zou worden losgerammeld:rolleyes::roflmao:.
    Van de week weer eens voor het eerst gedaan, geen kramp, geen bloedverlies. Een hele opluchting
     
    Louise11110 en Zonnetje91 vinden dit leuk.
  6. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het kan en het mag gewoon, dus als je zin hebt: gewoon doen :thumup: Er is geen enkel risico.
    Wel vond ik zelf dat, ik denk door de betere doorbloeding, het wat anders aanvoelde. Intenser. En dat is zeker niet verkeerd ;)

    Later in de zwangerschap, kreeg ik soms een harde buik van een orgasme.
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  7. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Vind t nog steeds super fijn wel al heel lang dat ik na t klaarkomen rn harde buik heb dus als we dan seksen dan maar avonds en dan lekker slapen:oops:
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  8. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Ik snap je angst! Ik vond het de eerste keer ook heel erg spannend en ik niet alleen haha. Toen ik er wel zin in had durfde mijn man niet! En als we het nu doen is hij nog steeds bang dat het te hard gaat dus houdt hij zich in.. Heel lief natuurlijk, maar helemaal niet nodig haha ;) Het voelt ook hier intenser, m'n man geeft ook aan dat het anders voelt van binnen, meer opgezet. Ik lees alleen maar voordelen :)
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina