gemeenschap tijdens menstruatie

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammieloves

    mammieloves Actief lid

    8 aug 2007
    205
    0
    0
    is slecht!

    eens of oneens? ik doe het niet, nog nooit gedaan. 1 het idee is kei vies met of zonder condoom. 2 het is bewezen dat het schadelijk kan zijn voor het lichaam en 3 doe ik het ook niet omdat het in mijn geloof niet mag (als gevolg van de redenen die ik hierboven heb genoemd) vanuit mijn geloofsovertuiging ben ik vrij gesteld op hygiene, schoonheid, netheid en noem maar op!

    hoe denk jij erover?

    groetjes
     
  2. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    is slecht?
    Beetje een rare stelling..
    Wat bedoel je met slecht?

    En waarom zou het schadelijk zijn voor je lichaam?
     
  3. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik ben nooit hevig ongesteld geweest gelukkig en het duurt bij mijn hoogstens 3 daagjes. de 3e dag is het zo ligt dat ik het niet erg vind om dan sex te hebben.
     
  4. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    of het slecht voor je is weet ik niet, maar ik weet wel dat als ik ongi ben er toch echt niets gebeurd.
    vind het persoonlijk niet echt een fris idee.

    joyce
     
  5. Niet meer actief

    eens


    slecht voor de man als hij onbeschermd sex heeft
     
  6. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Het is geen fris idee, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik juist superg*l kan zijn in die dagen. ;) Dus ja, ik heb het wel eens gedaan. Niet gelijk de eerste dag (wil ik mijn ventje ook niet aandoen) maar de 3e dag wel. Bij mij is het bloeden het heftigst op de 1e en 2e dag.

    Geen idee of het slecht is voor het lichaam, kan me er eigenlijk niets bij voorstellen? En dat het van het geloof niet mag, ach jaaaaaa, doe wel meer dingen die niet mogen ;)
     
  7. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Bah! Moet er niet aan denken. Als ik ongesteld ben, is het daar verboden terrein [-X Maar of het slecht voor je lichaam is als je het wel doet? Geloof het niet.
     
  8. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ow, maar dan gebeurt het natuurlijk wel met een condoom, anders is het voor mijn man niet fijn..
     
  9. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Welke schade kan worden opgelopen dan?

    Wij doen het alleen tijdens de dag voor ik echt ongie wordt (dan heb ik nog maar een heel klein beetje bloedverlies) of tijdens de laatste dagen, dan is het nog maar heel weinig. Tijdens de heftige dagen is het veel te smerig en voor mij ook niet fijn.
     
  10. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nee heb altijd heftige menstruatie pijn dus heb dan ook ech geen behoefte aan seks! en ik vind het vies ook voor mijn vriend.
     
  11. Niet meer actief

    Is het schadelijk?! Dat heb ik echt nog nooit gehoord!
     
  12. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind het pijn doen als ik dan seks heb :( Kan m'n baarmoeder niet aan! (nu ik zwanger ben trouwens hetzelfde gevoel :( )
    Ook vind ik het niet fris. Maar schadelijk? Nooit van gehoord!
     
  13. Niet meer actief

    tijdens de menstruatie hier weinig sex, te gevoelig dan, maar soms wel, hoezo vies?
    er bestaat water en zeep voor degene die het nog niet wisten..

    hoezo slecht?
    opa is er 100 mee geworden.

    haha sorry hoor maar wat een onzin, moet er wel mee lachen wat sommigen toch verzinnen :D
     
  14. Ntombi

    Ntombi Actief lid

    8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Bij mij duurt de ongi ook niet zo lang. Vind het dan ook niet erg als we op de laatste dag gemeenschap hebben.
     
  15. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    gatver moet er niet aan denken.
    dan maar een paar dagen wachten.

    groetjes sandra
     
  16. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb zo'n lichte menstruatie sinds de spiraal dat we gewoon gemeenschap tijdens die dagen(als we zin hebben natuurlijk en anders dan maar niet) :oops: :oops: :oops:
     
  17. Niet meer actief

    Goed of slecht? ik zou het niet weten, maar als ik ongi bent gebeurd het niet ik vind het gewoon heel onsmakelijk om op dat moment te vrijen
     
  18. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Mee eens met mammieloves

    Vanuit mijn geloofsovertuiging mag het niet. Ik vind het gewoon vies. Je kan je wassen met water zeep of wat dan ook. Maar toch vind ik het persoonlijk niet kunnen
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    huh?
     
  20. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb er dan totaal geen behoefte aan
     

Deel Deze Pagina