Gemene steken vagina .. 5 wkn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cranberryjuice, 10 nov 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cranberryjuice

    Cranberryjuice Actief lid

    29 okt 2019
    123
    143
    43
    Vrouw
    Sinds gister avond als ik zit echt onwijze steken in vagina. Nu vanmorgen weer .. iemand die dit ook heeft gehad of weet wat dit is? Het groeien van de baarmoeder lijkt mij nog al vroeg.
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  2. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hee! Jaa ik herken dit heel erg! Alsof er met een mes in je vagina word gestoken! Vreselijk! Ik heb het bij deze zwangerschap nog niet gehad, maar ik weet het nog al te goed van mijn vorige zwangerschappen. Hoort erbij:thumup:
     
  3. Cranberryjuice

    Cranberryjuice Actief lid

    29 okt 2019
    123
    143
    43
    Vrouw

    Wat ‘ fijn ‘ om te horen dat je het ook herkent juist bij mijn andere zwangerschap nooit gehad. Hoe is het met jou verder? Hoe voel je je?
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  4. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Eens moet de ik 1e keer zijn! Ik had net ook een gemene steek in mijn onderbuiko_O Hier gaat heel goed, dank je! Zo blij dat ik zwanger ben:rolleyes: Verder beetje moe maar he valt allemaal wel mee. Hoort erbij:) Gaat verder ook goed met jou?
     
    Cranberryjuice vindt dit leuk.
  5. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja! Herkenbaar.. bij deze zwangerschap echt zo'n 2/3 weken last van gehad. Ging weg rond de 6 weken geloof ik of net iets daarvoor.
    Volgens de verloskundige kon het te maken hebben met de innesteling en het groeien van de baarmoeder.
     
    Pioenroos92 en Cranberryjuice vinden dit leuk.
  6. Want2BMommy

    17 aug 2016
    80
    16
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 14+1, maar sinds gister ook zulk soort steken. Niet in de onderbuik, maar echt in de vagina zelf. Vond het ook al vreemd, maar na 3/5 steekjes kort achter elkaar hield het ook al op. Het zal er inderdaad bij horen denk ik.
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  7. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.895
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik had dat tegen het einde van mijn zwangerschap, echt inderdaad steken in de vagina. Maar dat was van het indalen.. het zal er vast bij horen! :) en anders even navragen bij je verloskundige!
     
  8. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.303
    5.921
    113
    Vrouw
    Jaa ik heb dat ook afentoe, flinke steken zijn dat! Gelukkig maar heel kort..
     

Deel Deze Pagina