Ik ben aan het temperaturen deze maand en hij is steeds tussen de 36,5 en de 36.7. Nou had ik vandaag om 8 uur 36.2 wat ik erg laag vond. Maar heb nog vakantie dus bleef nog even liggen. Toen heb ik om half 10 weer getempt en toen was hij 36.6. Wat zou er dan goed zijn?
Hee meis! Wat is je normale temptijd? Als dat rond 8 uur is, zou ik deze temp aanhouden. Misschien is het je ei!
Hey dinnetje ben jij gelijk de eerst die mijn vraag ziet Normaal temp ik om een uur of half 8, maar heb al 2 weken vakantie en temp dus steeds rond 10e. Vandaag ging mijn vriend weer werken en heb ik dus vroeger getempt en een keer toen ik uit bed ging. Mijn je ziet als je goed kijkt op mijn tempkaartje dat er met 2 pennen is geschreven. Het eerste stuk is dus thuis om half 8 geweest, het middenstuk is op vakantie en dat was later. We zijn nu sinds vrijdag thuis en dat zie je ook weer aan de pen. Toen was het ook nog wel rond 10 uur hoor. Zou het mijn ei zijn? Zou wel mooi zijn natuurlijk
als je zwanger bent dan heb je toch een hogere temp of hoeft dat niet percee? weet iemand dat? grtjess
Daar mag je toch alleen je temp kaartjes op zetten? Of zie ik dat niet goed. @cindy dat dacht ik ook, maar hij kan eerst dalen en dan weer gaan stijgen. Hopen dus dat hij morgen ineens hoog is. Dan word mijn 2e cyclus misschien toch minder lang dan ik bang voor was.