Genante vraag

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Caro25, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik vind het best genant om deze vraag te stellen, maar wil ook niet meteen naar de huisarts stappen:oops:

    Ik ontdekte een paar dagen geleden dat mijn schaamlip wat dikker was en dat er aan de binnenkant kleine witte bultjes zaten. Geen idee hoelang het er al zit, want door mijn dikke buik kan ik het nauwelijks zien allemaal. Het doet geen pijn, geen vieze afscheiding o.i.d. wie kent dit ook?
    Zou het door de hormonen kunnen komen? Grotere talgkliertjes ofzo?:$
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Witte bultjes weet ik niet die kan ik hier al heel lang niet zien :D
    Maar dat alles opgezet is down under is herkenbaar en normaal.
     
    Caro25 vindt dit leuk.
  3. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Geen jeuk?
     
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Ga gewoon even naar je huisarts want het zou een hele onschuldige schimmel kunnen zijn. Daar ben je toch meer vatbaar voor als je zwanger bent en de klachten die je ‘normaal’ hebt daarvan kun je tijdens je zwangerschap niet hebben. Ik heb het ook gehad. Vaker gehad en meestal ging dat gepaard met jeuk maar tijdens de zwangerschap niet en het was er toch echt. Als je straks gaat bevallen kijkt er bij wijze van spreken een heel team in je Kralingse Bos, dus nu alleen de huisarts lijkt me niet zo’n probleem toch ;)
     
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zijn denk ik gewoon talgkliertjes. En de boel zwelt behoorlijk op in de zwangerschap, dus daarom valt het mss extra op ineens
     
  6. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties!
    Nee geen jeuk of brandend gevoel.
    Het is indd behoorlijk opgezwollen. Vreselijk haha!
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit denk ik ook. Gewoon even laten checken. Totaal niet erg! :thumup:
     
  8. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Toch maar even met de vk besproken (huisarts is op vakantie) en inderdaad opgezwollen talgkliertjes en een kleine spatader. :rolleyes:
    Ze verwachtte geen schimmelinfectie erbij, maar voor de zekerheid toch een paar dagen een creme gebruiken.
    Dus voor iedereen die dit herkent... het hoort erbij:o: Fijn die zwangerschapskwalen hihi:roflmao:
     

Deel Deze Pagina