Genieten zonder controle

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Beay, 14 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Dag lieve dames,

    Ik liep voor corona bij de fertiliteitsarts vanwege PCOS en het niet hebben van een eisprong. Nu heb ik vermoedelijk op (CD 42) 1 april toch spontaan een eisprong gehad (met behulp van teunisbloemolie). Alleen dat al, voelde als een wonder. Dus toen ik de eerste positieve zwangerschapstest in handen had, voelde dit als het winnen van de loterij.
    Nou ben ik 4 jaar geleden voor het laatst zwanger geweest en dit is mis gegaan. Ik kan na al die jaren niet loslaten dat die mogelijkheid er in zit en bij elk pijntje denk ik, is het mis?
    4 jaar geleden had ik geen mooie oploop en ik denk dat deze er nu wel is. Maar dan komt nu de vraag, is dit oké voor vermoedelijk 13DPO? Ik weet niet hoelang mijn LF is, omdat ik nog nooit een cyclus heb gehad. Zou ik inmiddels al een CB met wekenindicator kunnen doen?
    Op de foto is allemaal predictor Express.

    Bedankt alvast voor jullie reacties!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd vindt dit leuk.
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Testjes zien er super uit hoor, daar is geen twijfel over mogelijk !
    Een mooie oploop :)

    Helaas kan je niet zien op basis van testjes of iets goed gaat blijven gaan of niet, maar het is alvast een mooie start hier !
     
    Beay vindt dit leuk.
  3. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Oh gefeliciteerd, je bent zwanger!!

    De CB met wekenindicator geeft alleen deze 3 opties aan:
    1-2 weken na bevruchting
    2-3 weken na bevruchting
    3+ weken na bevruchting

    Ik vond het ook gewoon fijn om te zien dat die 2-3 weken aangaf en een week later 3+, ook al heb je er helemaal niks aan dat te weten. Zou dan nog een paar dagen wachten, dan heb je meer kans dat ie op 2-3 staat :)

    Logisch dat je het niet los kan laten gezien je ervaringen. Maar hopelijk kan je tussendoor ook genieten. Want bekijk het maar zo.. zo lang het tegendeel niet vaststaat ben je ZWANGER! Ok proosten wordt nu lastig maar dat is toch een feestje waard. Cheers!!
     
    Beay vindt dit leuk.
  4. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ja I know , maar het is het enige beetje "controle" wat ik dan nog heb.. Of in ieder geval ervaar als controle (want het slaat helemaal nergens op en dat weet mijn nuchtere ik heel goed).
    Ah fijn! Dan ga ik denk ik donderdag de CB proberen. Heel spannend allemaal. Dan maar proosten met een glaasje ranja
     
  5. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
     
    Beay vindt dit leuk.
  6. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Ja erg is dat hè? Ik dacht altijd, als het zover is verslijt ik vast minder testen dan wanneer ik ongesteld wordt. Helaas, niets is minder waar :roflmao:
     
  7. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Gefeliciteerd!!!! Wat een wondertje! Ik hoop voor je dat het dit keer goed mag gaan!

    toevallig vandaag zelf even gegoogeld over de cb met indicator omdat ik benieuwd was wat de hcg-drempels zijn. Zie bijlage :) de 1-2 moet sowieso al makkelijk lukken :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Beay vindt dit leuk.
  8. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Haha nee idd! Het is maar goed dat de CB indicator niet verder gaat dan +3 weken, dus daarna is het klaar :p
     
    Beay vindt dit leuk.
  9. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Oh wauw! We verschillen 1 dag, jij ook gefeliciteerd! Ook een behoorlijk wondertje las ik:thumup:
    Wanneer durf jij hem aan? Voor de 2-3?
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  10. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik had gisteren de 2-3 :D zoooo gaaf!
     
  11. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ooh super tof!
    Ik durf niet! Bang dat er 1-2 komt te staan en ik me zorgen ga maken. Toevallig ook nog getest met predictor? Heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal :roflmao:
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  12. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hee dat is leuk, ik zie dat je zwanger bent!! Hoe gaat het met je?
     
    Beay en Doublemom vinden dit leuk.
  13. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ziet er goed uit! Denk dat je zeker wel eentje van CB zou kunnen doen. Succes!
     
    Beay vindt dit leuk.
  14. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Geen predictor, wel kv. Zal even foto’s plaatsen ter vergelijking
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Beay vindt dit leuk.
  15. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ooh dan wacht ik nog even! Mijn kv was vanmorgen zo:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Van harte gefeliciteerd!
    Over de weken indicator, het is slechts een indicatie. Ik had op di nog 1-2 (waarschijnlijk grensgeval naar 2-3). Terwijl ik toen terug gerekend vanaf de termijn echo 4+2 geweest zou zijn. Dus wees niet ongerust, oploop is het belangrijkste (ik had woe alsnog 2-3 en do een week later 3+)

    Oh en ik ben geen fan van de kv testen want ze kleuren pas laat erg mooi vind ik
     
    Beay vindt dit leuk.
  17. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Jij ook nog gefeliciteerd! Ik vind de kv testen persoonlijk ook stukken minder duidelijk en daardoor de oploop minder goed te zien, in vergelijking met de predictor express. Weet ook niet helemaal 100% zeker wanneer mijn eisprong is geweest, dus met jouw informatie erbij wacht ik nog heel even:rolleyes:
     
  18. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Ik wist ook niet wanneer mijn eisprong was geweest. Ik had wel al vanaf zaterdag hele mooie predictor testen, echt geen tuurstreep gehad. En dan nog scheelt het of je veel gedronken hebt, of het 1e of 2e urine van de dag was etc.
    Maar je testen zijn prachtig, dus hoe dan ook hartstikke zwanger hoor :D
     
    Beay vindt dit leuk.
  19. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    @Beay en heb je nog getest ?
     
    Beay vindt dit leuk.
  20. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ja! Ik kreeg de 1-2 en de dag erna 2-3!
    Ontzettend blij!
     
    Tuttebelleke, Pien86 en Moto vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina