Zwanger en ongesteld zijn ken dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door sara22, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zwanger en ongesteld zijn?

1. ja dat kan

2. nee, niks van gehoord of gelezen!!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad

Hallo meiden..! :)
    beetje rare vraag hoor. :( maar ken je ook zwanger zijn en ongesteld
    zijn, ik heb gehoord dat 1 op de zoveel vrouwen wel gebeurd!

hebben jullie zo iets ervaard?

vertel mij hoe je voelde en hoe je merkte dat je zwanger was.

Liefs Sara ;)

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja hoor!

Mijn zusje werd iedere maand ongesteld terwijl ze al 4 maanden zwanger was..

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hoor. hier in t dorp woont een meisje die kwam er pas bij 7 maanden achter. al die tijd ongesteld geweest en ze had een HEEL bescheiden buikje
    xxx

4. sim

sim Niet meer actief

heb het ook wel eens gehoord, dan schijnt je lichaam zo ingesteld te zijn om ongesteld te worden dat je af en toe rond die tijd een ontrekkingsbloeding krijgt, heb het alleen nog nooit zelf meegemaakt....

5. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Mijn moeder had dat met mij...ze kwam er na 3 maanden achter dat ze zwanger was....Gewoon ongi geworden 3 maanden lang (nja meeer bloedingen bleek achteraf)

6. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Je kunt nog wel maandelijkse bloedingen krijgen ja... maar een echte ongesteldheid is dat niet hoor!

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

De moeder van mijn exvriendje van vroeger was al bijna 6 maanden zwanger toen ze erachter kwam! Al die tijd gewoon ongesteld geweest en doordat ze al wat flinker was zag je geen buik...

Klopt, het is geen echte ongesteldheid!

9. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    een kennis van ons heeft vorige week een zoon gekregen.... ze ging naar het ziekenhuis omdat men dacht dat het een blindedarm was.... maar ze kwam thuis met een zoontje....

niemand wist dat ze zwanger was...(zij zelf ook niet) niets te zien, gewoon aan de pil, gewoon ongesteld en een pakje peuken per dag en gewoon stappen en drinken!

het kereltje is gezond ter wereld gekomen

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Omdat ik og bleeg kwam ik er met toeval rond de 11e week pas achter dat ik zwanger was. Nadat we over deze schok heen waren hebben we maar 2 weken van ons zwangerschap mogen genoeten

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het kan wel Sara, maar heb je al getest? Ben je misschien nog niet zo lang geleden gestopt met de pil? Veel meiden er nl. ook over gehoord dat ze elke keer zo misselijk waren, maar bleek dan aan het ontpillen te liggen. Als je negatief hebt getest en je wil het zeker weten dan kan je idd het beste even langs je HA. Misschien wil hij/zij even een bloedtest doen of is er misschien een andere verklaring voor je misselijkheid.

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Als je zwanger bent kun je met geen mogelijkheid zwanger zijn aangezien bij een menstruatie je baarmoeder samentrekt en alles naar buiten werkt wat erin zit.....je kan met een zwangerschap wel last hebben van bloedingen maar das vaak contactbloedingen.....omdat je baarmoedermond meer doorbloed is tijdens je zwangerscap kan het bloeden.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Amanthis, hoe kan het dan dat er vrouwen zijn die rond de tijd dat ze zouden moeten menstrueren bloed verliezen? Dit is geen contactbloeding hoor. Toevallig was het pas op tv met die kickbokster die zwanger bleek te zijn maar wel elke maand een week lang bloed verloor. Een VK in een programma vertelde daarover dat het wel degelijk kan, dat je net als bij je gewone menstruatie bloed verliest, maar dit komt dan niet door een afgestoten eitje. Het blijft vreemd maar er zijn er hier op de site meerderen die het meegemaakt hebben, volgens mij bijv. Smoekie, dus ik geloof wel degelijk dat het kan. :D

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wie zegt dat ze psies op die tijd bloedingen hebben, vrouwen gaan ze snel uit dat ze ongesteld zijn als ze bloed verliezen tijdens een zwangerschap. Je kan niet ongesteld zijn als je zwanger bent want je baarmoeder gaat open...en je baarmoeder trekt samen en als je werkelijk ongesteld zou zijn dan heb je een miskraam.
    De vrouwen die bloeden tijdens de zwangerschap hebben geen geopende baarmoeder.

15. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Ik was vier weken lang ongesteld. :D Ben naar gyno geweest en die vertelde me dat ik 5 weken zwanger was. Het kan dus wel,Amanthis
    Bloeding is gestopt, helaas maar twee weken van de zwangerschap mogen genieten :cry:

Tineke

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    :) :-#

17. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    hallo ik ben ook nog 3 maanden ongesteld geweest van mijn eerste wondertje dus ja het kan zeker wel :D
    groetjes chantal 21 weken en 5 dagen zwanger van de 2de

18. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad

Hoi meiden!

Bedankt allemaal voor jullie reatie echt ongelofelijk. :D

Ik heb het ook gehoord idd dat vrouwen gewoon ongesteld worden
    maar wel zwanger, ik heb nog geen test gedaan deze maand
    maar wel vorge maand maar dat was negatief
    ik heb al een paar maanden er last van en me buik groeit niet echt meer
    dan het al is zeg maar maar het ken ook door de pil komen idd omdat ik nu me derde maand in ga. Maar goed daar voor had ik ook al last zo komt het en dan is het weer weg dus weet niet echt wat ik er mee aan moet maar ga morgen naar de dokter. om 9 uur dus misschien weet ik dan wel meer. Iniedergeval hartstikke bedankt voor jullie reactie's ben ik heel blij mee dank jullie wel.

Groetjes Sara

19. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ja ikke ook, vandaag nog.. Moest vandaag eigenlijk ongesteld worden, heeel klein beetje helder bloed verlies gehad, vorige maand ook.. Ben nu 8 weken zwanger..

20. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad

Hoi laatje..

Gefeliciteerd met je zwangerschap.. =D>

Geniet lekker er van gaat zo snel he haha ;)

Groetjes Sara :D

Deel Deze Pagina