Je kan het inderdaad al voelen. Lees hier vaker dat met ongeveer 16 weken je het wel kan voelen als je weet waar je op moet letten.
Ja het waren van die plopjes ja waarvan ik eerst niet wist of het schopjes waren maar dat waren het dus wel echt lekker gevoel ik heb er ook echt van genoten!! Knuff Sylvia
He geweldig, het eerste echte teken van leven van je kindje zonder hulp van buitenaf! Fijn hoor! Groetjes, Wendy
Leuk! Gefeliciteerd hoor, ik vond en vind dat altijd heel mooi in de zwangerschap, de bewegingen van de baby..... Ik verbeeld het me zelf waarschijnlijk, maar ik heb het gevoel dat ik het ook al voel ..... Maar het zal mijn verbeelding wel zijn ...hihi
Zo leuk zeg, ik kan ook al niet meer wachten tot ik ons kleintje voel. Hopelijk voel ik het ook zo vlug, weet nu ongeveer waar ik op moet letten.
Ooooo gefeliciteerd hoor Leuk is dat he... Ik voelde ons meisje ook al erg vroeg hoor, was nog net geen 16 weken... En theeft twee weken geduurd eer ik er zeker van was dat die plopjes wel degelijk de beeb waren Geniet er maar van!
Ik geniet er zeker van ik voel het nu echt steeds vaker tijdens mijn werk en als ik op de bank lig echt gaaf gevoel alleen jammer dat als ik bij mijn vriend ben het niet gebeurt Knuffels Sylvia en een schop van de kleine!
ik voelde hummel met 14 weken al geniet er maar lekker van van die plopjes, later zul je nog eens denken verdikkie kan het niet iets zachter gr debbie
ja dat hebben al meer mensen gezegt in mijn omgeving maar ik vind het nu juist wel fijn want heb nu echt het gevoel dat er iets zit, in het begin had ik zoiets van nou leuk hoor zwanger zijn ik hang de hele dag op de toilet maar nu is dat ineens anders nu leeft er een klein kwetsbaar mensje in mijn buik en wordt ik mama echt leuk ben er blij mee. Knuffels Sylvia
dat gevoel wordt nog meer vergroot als je kindje groter en groter groeit ik kijk even naar mijn eigen buik nu mevrouwtje is aant gymen denk oeef oef geniet er maar lekker van gr debbie
Ik hoor idd ook wel vaker dat sommigen het met 15 weken ofzo al kunnen voelen. Gaaf hoor!! Geniet er maar van, ik hoop dat ik ook snel wat kan voelen, lijkt me zo apart! xx Syrah