Hoi! Ik ben gisteren voor een echo ivm nekplooimeting geweest. De echoscopiste nam echt de tijd ervoor en we hebben weer even kunnen genieten. Nu dacht ik op een gegeven moment wat tussen de beentjes te zien hangen! Ik zei dit ook en de echoscopiste zei: Ik dacht ook even wat te zien ja, maar is nog erg vroeg hoor. Hebben jullie hier ervaringen mee? Zou je het nu al kunnen zien? xxx
hoi , wij hebben ook het geslacht al kunnn zien bij 12 de nekplooimeting( 12 weken ) ; en dit is inmiddels ook al 2 keer bevestigd ( bij 20 en 28 weken ) en het is echt 3 keer een jongen dus ja het kan echt !! bij 12 weken zag ik het ook zelf ! succes
Bij 12 weken hangt er altijd IETS tussen de benen.Dit noemen ze de nub! Vanaf 14-15 weken gaat dit daadwerkelijk het geslacht vormen! Feit dat ze zeggen een jongen te zien is met die termijn een gok van 50/50
Ik had bij mijn 12 weken echo gehoord dat we voor 80% zeker een meisje kregen. Dit was te zien aan de stand van de geslachtsknobbel. Het geslacht zelf is idd nog niet gevormd. Bij ons kopte het ook als een bus. Groetjes
Aha, dus dat word bedoeld met Nub..vroeg me al af wat dat was Wel vreemd dat de echoscopiste dit niet heeft gezegd... We wilden ook eigenlijk niet weten wat het is, maar door gisteren ben ik wel erg nieuwschierig geworden! thanx voor jullie reacties! xxx