Ik ben nu 34,5 week zwanger en krijg vanavond de geslachtsbepaling. Nu ga ik alleen lopen twijfelen, is je kindje dan niet al te groot zodat het 'opgerold' in je buik ligt zodat ze het misschien veel minder goed kunnen zien dan bijv. met 20 weken?
hoi hoi het ligt er maar net aan hoe de kleine ligt veel plezier vanavond en troost je mochten ze het niet kunnen zien je hebt er al 3 kwart zwangerschap opzitten groetjes nathalie
Ligt er inderdaad aan. Het moet opzich wel duidelijk zijn met 34 weken, maar als de kleine het niet wil laten zien... Sowieso kun je het wel zien als de kleine er wel goed voor ligt. Ik ben benieuwd, laat je het nog wel even weten? (heb je zelf al een voorgevoel eigenlijk?)
met bijna 32 weken was het zeer duidelijk te zien dat het een meisje is... Op vorige echo's had ik dit nooit gezien
Jaaaa het was echt overduidelijk een meisje! Ik snap normaal die echo foto's niet maar hier kon zelfs ik zien dat het een meisje word hoor! Wel leuk want we hebben al een zoontje dus ben heel happy nu. (een jongen was ook leuk geweest hoor maar nu van allebei één he is toch ook wel super leuk)
hey hey van harte gefeliciteerd leuk het koningspaartje lekker van genieten nog een paar weekjes groetjes nathalie