Geslacht vd baby... klopte jouw voorgevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rabi, 12 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopte jouw voorgevoel?

  1. Mijn voorgevoel was heel sterk en klopte

    85 stem(men)
    49,1%
  2. Ik had een licht voorgevoel en dat klopte

    32 stem(men)
    18,5%
  3. Mijn voorgevoel was heel sterk maar dat klopte niet

    39 stem(men)
    22,5%
  4. Ik had een licht voorgevoel maar dat klopte niet

    17 stem(men)
    9,8%
  1. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Ik ben benieuwd. Ik ben (pril) zwanger en mijn vriend en ik zijn echt overtuigd van het geslacht. Eigenlijk weten we al zeker een half jaar dat we een jongen/meisje (ik laat bewust even in het midden wat we denken) in ons leven zouden krijgen. Ons voorgevoel is zo sterk dat we ons niet kunnen voorstellen dat het niet klopt, echter houden we ons wel bewust voor dat het kan (het andere geslacht is net zo welkom overigens).

    Dus ik ben benieuwd, hoe was dat bij jullie? En klopte het?
     
  2. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Nee. Klopte 3x niet haha.
     
  3. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    De eerste keer was mijn sterke voorgevoel juist. En de tweede keer had mijn voorgevoel het mis. Dus ik kan niet stemmen haha
     
  4. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    3x onjuist ;)
     
  5. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    4xjuist
    Nu fout :)
     
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    2 x heel sterk en klopte zijn beide jongens.
    Ook deze keer ondertussen een sterk gevoel dat het weer een jongen is :)
    Nog even geduld want we weten het geslacht niet .
     
  7. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Bij de oudste wist ik zeker dat het een jongen was en dat klopte. Nooit getwijfeld.
    Bij de jongste had ik een minder sterk voorgevoel. In het begin dacht ik een jongen, maar dat veranderde snel naar een meisje. Daar was ik van overtuigd, tot de geslachtsecho.
    Bleek overduidelijk een jongen:D
     
  8. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ja, ik ‘wist’ vanaf de positieve test dat het een meisje zou worden. Is ook waar gebleken. Een jongetje was uiteraard net zo welkom geweest, maar we hadden dan wel even moeten schakelen :roflmao:
     
  9. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.358
    113
    Ja, mijn voorgevoel was beide keren heel sterk en bleek te kloppen.
     
  10. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Bij ons klopte het ook! We dachten al snel dat het een meisje zou worden en inderdaad, de echoscopiste bevestigde dit een paar dagen geleden. Het grappige is dat iedereen in onze omgeving ook allemaal dachten dat het een meisje zou worden, er is werkelijk niemand geweest die dacht dat het een jongen zou zijn :)
     
  11. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    De 1e keer hoopte ik op een jongen, maar mijn gevoel zei een meisje. Dit bleek fout, want het was echt een knul. Ik moest toen echt wel even schakelen, omdat ik mezelf zo had ingesteld op een meisje.

    Dit keer geen voorgevoel, maar hoopte wederom op een jongentje. Mijn zoon wilde zo graag een broertje en die komt er ook:D
     
  12. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Bij de eerste wisten we zo zeker dat het een meisje was, we noemden hem al bij de meisjesnaam zelfs. Wisten pas met de geboorte dat het dus niet klopte.
    Bij de tweede dacht ik licht een jongen, is een meisje, bij de derde hoopte ik op een jongen, dacht een meisje, en is een jongen.
    Dit keer denk ik een jongen. Weten. Over een week of 5 of het klopt
     
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Gezien de zeer onredelijke verdeling van de geslachten (98 om 2 procent in een grote familie) binnen de dames van onze familie (dus geen schoonzussen etc), wist ik het al zeker; wij baren geen meisjes. De kans dat ik een konijn baar is groter haha
     
    Angelica1988, mom2be21, Spikkeltje en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik had het 2 x fout.. :rolleyes:
     
  15. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik heb tot de 13-14 weken geen voorgevoel gehad. Ik was namen aan het verzamelen voor onze kleine, en toen opeens bij het verzamelen van meisjes namen kwam heel sterk het gevoel van: dit heeft geen zin, het is een jongen. Een paar dagen later net 15 weken bleek dit juist te zijn!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Eerste heel sterk gevoel v een jongen en dat klopte.
    Nu gevoel v meisje. Over 3 wk zullen we het zien.
     
  17. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.709
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hier bijna hetzelfde. In mijn mans familie krijgen ze óf alleen maar zonen, of alleen maar dochters. Mijn man komt uit een gezin van 5 zonen, zijn oudste broer heeft 4 dochters. Wij hebben nu een zoon gekregen, en verwachten nu weer een zoon. Ik heb de hoop op een dochter al opgegeven :roflmao:;)
     
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    1e keer overtuigd van een jongen.
    Al droomde ik constant over een meisje.
    Mijn droom had gelijk ;)

    2e keer overtuigd van een jongen.
    Ik droomde over een jongen.
    Het was een jongen.

    Nu overtuigd van een meisje.
    Gedroomd over een meisje.
    We weten het in oktober.
     
  19. Xavina

    Xavina Lid

    19 apr 2019
    36
    38
    18
    Vrouw
    Bij de eerste wist ik zeker dat het een meisje zou zijn. Ik droomde ook steeds over een meisje met lang blond haar We hadden dan ook alleen maar een meisjesnaam bedacht. Het was ook een meisje. Ze is alleen niet blond :roflmao:

    Bij de tweede wist ik 100% zeker dat ik zwanger was voordat ik testte en toen was ik er sterk van overtuigd dat het een jongen werd. Wederom alleen een jongensnaam bedacht. Het gevoel was zo sterk dat ik met 10 weken al jongenskleding ging kopen. Het was inderdaad een jongen.
     
  20. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Mijn voorgevoel was alleen bij mijn jongste nu niet juist, toen dacht ik een meisje maar bleek een jongen. Bij de andere drie, inclusief mijn zwangerschap nu klopte het wel.
     

Deel Deze Pagina