hoi hoi, ik ben even nieuwsgierig... vertellen jullie tegen de buitenwereld wat het geslacht van jullie kindje wordt of houden jullie dit lekker geheim?!
wij vertelden het in eerste instantie niet (alleen aan heel goede vrienden), tot met de 30 weken echo het tegenovergestelde geslacht ineens op de echo tevoorschijn kwam. toen was ik zo in shock dat ik het iedereen heb verteld
Wij houden het geheim. Van mij had dat niet gehoeven, maar het was een concessie. Ik wilde het namelijk weten en gewoon vertellen. Mijn man wilde het niet weten. En dus al helemaal niet vertellen. Dus nu hebben we gekozen voor de middagweg: wel weten - niet vertellen. (Andersom lukt niet hè, haha)
ik zal ook eens even antwoord geven, als het zover mag zijn willen we het geheim houden... maar we twijfelen nog of we het tegen mn vader, zus, zwager en schoonouders zullen zeggen...
Wij hebben het gewoon verteld, de naam houden wij wel geheim. Maar het praat ook zoveel makkelijk: dat we het gewoon over hij en hem hebben en niet zo spastisch hoeven te doen
We zouden het geheim houden, maar Treesman was zo enthousisast dat binnen twee dagen iedereen in zijn omgeving het al wist . Ik doe er zelf nu ook niet meer moeilijk over. De enige die het nog een geheim probeert te houden is mijn moeder, ondanks dat iedereen het al weet
hier hoef ik niks meer te vertellen, want mijn zoontje(5) vertelt aan iedereen die hij maar tegenkomt dat hij een broertje krijgt.
haha grappig, dit was bij ons precies andersom ik wilde het eerst niet weten en mn vriend wel maar nu denk ik er anders over als het zover is wil ik het ook heel graag weten...
haha vrienden van ons hebben dat goed opgelost, zij had het de hele tijd over hij en hij had het de hele tijd over zij...
ja, voordat ik wist of het een meisje of jongetje was, zei ik constant 'hij', dus iedereen 'oooooooooooooo weet je het al?' Zooooooooooo irri!
wij houden het ook lékker geheim . Vind dat ook gewoon leuk. Bij de 1e ook, omdat manlief het eigenlijk niet eens wilde weten...
dat hadden wij ook. vanaf de posi test zeiden we "hij". toen met 23 weken dachten we meisje, we bleven hij zeggen. met 30 weken bleken we dus een jongen te krijgen. en toen zei iedereen: "wisten we wel hoor, jullie zeiden de hele tijd hij!" daar kon ik me zo aan ergeren!!
goh ik zie het al voor me, "weten jullie al wat het wordt?!" euhmmm jaaaaa een baby whahahaha zo dan ga ik denk ik boze blikken krijgen (maar daar heb ik toch lekker schijt aan)
Bij 1 kindje had ik het niet willen weten, nu ik zwanger ben van een 2ling willen we het wel weten. Maar vertellen doen we het niet. Verspreken word iets minder moeilijk dan met hij of zij, want wij zeggen ze, in meervoud dus !! Nog 8 weekjes... en dan weten we het waarschijnlijk. Ben zo benieuwd!!